چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46818
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد

آشنايي مؤديان مالياتي با قوانين ماليات بر ارزش افزوده

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم از آموزش 4 هزار و 500 نفر ساعت در زمينه آشنايي مؤديان مالياتي با قوانين ماليات بر ارزش افزوده خبر داد.
آشنايي مؤديان مالياتي با قوانين ماليات بر ارزش افزوده
به گزارش قم نیوز، زهرا حبیبی امروز با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اظهار کرد: رشته دانشگاهی با عنوان تربیت مربی مهد برگزار شد که اشتغال در آن در دستور کار بود و افراد دارای این مدرک با مراجعه به بهزیستی و گذراندن دوره‌های کوتاه مدت می‌توانند مجوز مهد را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی کمک پرستاری به دلیل سابقه طولانی جهاد دانشگاهی در بحث برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تربیت کمک بهیاری به این نهاد واگذار شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به ویژگی‌های دوره کمک پرستاری گفت: فراگیران در قالب سه مرحله تئوری، بالینی و عملی زیر پوشش آموزش‌های این دوره قرار گرفتند. کمک به اشتغالزایی و کمک به مراکز درمانی برای خدمات‌رسانی بهتر به همشهریان در این دوره پیگیری می‌شود و جهاد دانشگاهی در این زمینه توانسته نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آشنایی مؤدیان مالیاتی با قوانین مالیات بر ارزش افزوده گفت: این دوره به صورت رایگان برگزار شد و به تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها در سطح استان اطلاع‌رسانی شد و تا کنون حدود 4 هزار و  500 نفر ساعت آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

حبیبی یادآور شد: به دلیل ایجاد راحتی شرکت‌کنندگان و صرفه‌جویی هزینه‌ برای جهاد دانشگاهی و مراجعه‌کنندگان سمت‌وسوی فعالیت‌ها به سوی دوره‌های مجازی بوده است که در سطح استان و فراستانی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در کارگروه فنی و مهندسی دوره بازرسی کنتور برق ویژه مهندسان برق برای نخستین بار در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg779t.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما