چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 29321
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم

گردهمایی معاونان امداد و نجات کشور در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: گردهمایی علمی کاربردی معاونان امداد و نجات کشور با هدف بررسی عملکرد حوزه امداد و نجات در سال ۹۳ و همچنین بررسی برنامه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.
گردهمایی معاونان امداد و نجات کشور در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، گردهمایی علمی کاربردی معاونان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراسر کشور با حضور ناصر چرخساز، سرپرست سازمان امداد و نجات و معاونین امداد و نجات سراسر کشور در هتل خورشید قم آغاز به کار کرد.

محمد گلفشان اظهار داشت: سازمان امداد و نجات جایگاه مهم و اساسی در جمعیت هلال احمر دارد و می‌توان گفت معاونت جوانان و داوطلبان در خدمت انجام ماموریت‌های این سازمان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به رشد و تعالی این سازمان در سال‌های اخیر، بیان کرد: توجه به آموزش و به روز کردن اطلاعات در این سازمان به خوبی احساس می‌شود و می‌بینیم امروز افراد این سازمان به تدریس در جایگاه‌های مختلف می‌پردازند و کارگاه‌های آموزشی مختلف در طول سال در آن برگزار می‌شود.

ناصر چرخساز، سرپرست سازمان امداد و نجات کشور در این برنامه ضمن ابلاغ سلام رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به تبیین اهداف و برنامه‌های این گردهمایی و تشریح اهمیت آن برای رشد و تعالی سازمان پرداخت.

در این گردهمایی دو روزه کارگاه‌های آموزشی مختلف در حوزه‌های برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی، منابع انسانی و پشتیبانی، عملیات امداد و نجات و لجستیک و آمادگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgqw9x.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما