پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46971
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌ بسكتبال استان قم خبر داد

معرفي حريفان قم در 4 رده سني بسكتبال قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌ بسكتبال استان قم از مشخص شدن حريفان تيم‌هاي چهار رده سني اين رشته براي حضور در مسابقات سال 1396 قهرماني كشور خبر داد.
معرفي حريفان قم در 4 رده سني بسكتبال قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته و تعیین محدودیت‌های سنی مسابقات سال 1396 بسکتبال قهرمانی کشور، تیم‌های این هیأت‌‌‌ در چهار رده سنی حریفان خود را شناخته‌اند و بعد از تعطیلات سال جدید با تمام توان وارد مراحل مختلف آماده‌سازی خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه روسای مناطق هشت‌گانه بسکتبال کشور، اضافه کرد: در این جلسه گروه‌بندی مناطق هشت‌گانه بسکتبال ایران و رده‌های سنی مسابقات در سال جدید مشخص شد و قم در منطقه یک با رقبای مطرحی همچون تهران، سمنان و مازندران هم‌گروه شده است.

رئیس هیأت‌‌‌ بسکتبال استان قم ابراز کرد: در جلسه مناطق هشت‌گانه کشور با حضور رئیس، نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون، روسای کمیته‌های فنی، مسابقات و داوران و روسای هشت منطقه به میزبانی فدراسیون، بحث و تبادل نظر راجع به گروه‌بندی جدید مناطق و رده‌های مختلف سنی مسابقات در سال جدید انجام شد.

وی با اشاره به گروه‌بندی جدید مناطق ایران، اضافه کرد: در منطقه یک تیم‌های قم، تهران، سمنان و مازندران رقابت‌ خود را در رده‌های سنی مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان سال جدید به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند تا تکلیف صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

سخایی خاطرنشان کرد: در منطقه دو تیم‌های هیأت‌‌‌ قزوین، توابع تهران، گیلان و البرز به مصاف یکدیگر می‌روند، رقابت‌های منطقه سه با حضور تیم‌های هیأت‌‌‌ بسکتبال استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مرکزی به انجام می‌رسد و در منطقه چهار نیز خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و گلستان به میدان می‌روند.

وی یاد آور شد: پیکارهای منطقه پنج بسکتبال رده‌های سنی پایه ایران در سال 96 با حضور تیم‌های هیأت‌‌‌ بسکتبال استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان به انجام می‌رسد و در منطقه 6 نیز تیم‌های هیأت‌‌‌ ایلام، کردستان، کرمانشاه و همدان رقابت خواهند کرد.

رئیس هیأت‌‌‌ بسکتبال استان قم افزود: در منطقه هفت تیم‌های هیأت‌‌‌ هرمزگان ، کرمان ، یزد و سیستان و بلوچستان  حضور دارند و مسابقات چهار رده سنی بسکتبال ایران در منطقه هشت نیز با جدال تیم‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و فارس به انجام خواهد رسید.

وی در پایان به رده‌های مختلف سنی مسابقات در سال 1396 نیز اشاره و عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده مینی‌بسکتبال ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بعد، نونهالان ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 به بعد، نوجوانان مخصوص متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بعد و رده جوانان ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بعد برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgqy9t.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما