يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 41354
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

ایجاد 638 موقعیت شغلی جدید در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: امرو با افتتاح سه واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود‌آباد استان قم، 638 موقعیت شغلی ایجاد شد.
ایجاد 638 موقعیت شغلی جدید در قم
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری در برنامه افتتاحیه فاز جدید واحد تولیدی لوازم خانگی پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد قم، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: حرکت خوبی توسط مجموعه استانداری در قالب راه‌اندازی نمایشگاه دستاورد‌های دولت با عنوان سیمای امید در استان انجام شده است که بخش‌های مختلف به ارائه دستاورد‌های هر بخش طی فعالیت دولت تدبیر و امید می‌پردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور پررنگ در نمایشگاه سیمای امید، دستاورد‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در دولت و امید را ارائه کرده است.

وی افزود: بر اساس نظر جمعی از مسؤولان از جمله استاندار قم، روز ششم هفته دولت را به نام روز صنعت نامگذاری کردیم و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی را برای این روز در نظر گرفتیم.

ذاکری عنوان کرد: آقای نعمت‌زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت طی سفر قبلی خود به استان قم، تأکید کردند ضمن برگزاری جلسه‌ای با اعضای هیات رئیسه، موانع موجود بر سر راه بخش‌های تولیدی و صنعتی در استان قم را برطرف کنیم تا در این واحد‌ها علاوه بر تأمین بخشی از نیاز کشور، مقداری صادرات هم صورت بگیرد و امروز مفتخر به این دستاورد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: برای راه‌اندازی سه پروژه صنعتی که امروز در شهرک‌های صنعتی استان قم به بهره‌برداری رسیدند حدود 837 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی در پایان عنوان کرد: امرو با افتتاح سه واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود‌آباد استان قم، 638 موقعیت شغلی ایجاد شد و پیش‌بینی می‌شود موقعیت‌های شغلی که با افتتاح این سه واحد صنعتی در استان قم ایجاد شده است به هزار مورد هم برسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtw9t.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما