دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46214
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

صبای قم از سیاه‌جامگان خراسان پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس از بیست و یکمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته از تیم سیاه‌جامگان خراسان پذیرایی می‌کند.
صبای قم از سیاه‌جامگان خراسان پذیرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای بسیار مهم در شهر مقدس قم تیم صبا از سیاه‌جامگان خراسان میزبانی خواهد کرد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم بعد از نتیجه بسیار خوب و فوق‌العاده دلچسبی که در دیدار خارج از خانه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان به دست آوردند حالا در موقعیت بسیار خوبی برای صعود در جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

نماینده فوتبال استان قم در نیم‌فصل دوم شرایطی به مراتب بهتر از نیم‌فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران دارد و با توجه به کسب هفت امتیاز از پنج بازی آغاز دور برگشت تا کنون، اکنون شرایط مناسبی دارد که با شکست سیاه‌جامگان خراسان از انتهای جدول نیز جدا شود.

تیم فوتبال صبای قم در بیستمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس میزبان خود تیم مدعی ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد و حالا با روحیه‌ای بسیار مطلوب بعد از کسب آن نتیجه در مقابل تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار تیم‌های صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان از هفته ششم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

در این دیدار شاگردان عبدالصمد مرفاوی یازدهمین بازی خانگی این فصل را میزبانی می‌کنند و امیدوارند با ارائه یک بازی منطقی، حساب شده و فنی میهمان خود تیم سیاه‌جامگان خراسان را در خانه و در حضور تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه شکست داده و بعد از هفته‌ها از رتبه پانزدهم جدول جدا شوند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcgtx9t.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما