دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 31274
منبع : روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم

کارتینگ دهکده ورزشی پرشین مجوز استفاده عمومی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی قم اعلام کرد: استفاده از تجهیزات غیر منطبق با استاندارد مستقر در شهر بازی مجتمع تفریحی گردشگری زیتون در این استان ممنوع شد.
کارتینگ دهکده ورزشی پرشین مجوز استفاده عمومی ندارد
به گزارش قم نیوز، با توجه به بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل و نتیجه گزارشات شرکت بازرسی مبنی بر عدم انطباق سه دستگاه از تجهیزات بازی مستقر در آن مجموعه به نامهای کشتی کودک، هلکوپتر کودک و آفتاب مهتاب، کلیه تجهیزات مذکور بر اساس استانداردهای ملی مربوطه مردود بوده و بهره برداری از آن تجهیزات، تا زمان رفع کلیه موارد عدم انطباق، صدور مجوز بهره برداری سالانه توسط شرکت بازرسی و تایید این اداره کل مطلقا ممنوع می باشد.

این گزارش حاکی است بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه بهره برداری، نسبت به پلمپ دستگاه و برخورد قانونی با متخلفین اقدام خواهد شد.

مجتمع تفریحی توریستی زیتون در ۱۷ کیلومتری جاده قم - تهران قرار دارد.

مسوول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم اعلام کرد: کارتینگ دهکده ورزشی پرشین در شهر قم، صرفا ورزشی بوده و تنها افراد آموزش دیده می توانند در غالب ورزش از خودروهای آن استفاده کنند.

حسین یوسفی افزود: از آنجاییکه حفظ امنیت شهروندان برای اداره کل استاندارد قم از اهم امور می باشد، هر گونه بهره برداری خارج از کاربری مذکور بدون اخذ مجوز استاندارد از شرکت های بازرسی ذیصلاح ممنوع بوده و کلیه مسوولیت ها و عواقب ناشی از هر گونه بهره برداری غیر مجاز بر عهده مالک و بهره بردار مجموعه می باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع از مردم خواست: در صورت مشاهده تخلف از سوی مسوولان شهر بازی مراتب را به اداره کل استاندارد استان قم اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با تخلفات احتمالی رسیدگی شود.

مجتمع ورزشی پرشین در جنوبی ترین نقطه شهر قم و در حاشیه بوستان غدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtx9w.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما