پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 47547
منبع : خبرگزاری فارس
در حوزه هنری قم صورت گرفت

رونمایی از کتاب "به اجبار از تو متنفر خواهم شد"

قم نيوز : قم نیوز: از کتاب "به اجبار از تو متنفر خواهم شد" نخستین مجموعه شعر زهرا بختیاری نژاد در حوزه هنری قم رونمایی شد.
رونمایی از کتاب "به اجبار از تو متنفر خواهم شد"
به گزارش قم نیوز، در مراسم رونمایی از کتاب "به اجبار از تو متنفر خواهم شد"، احمد حسینی(شهریار)از شاعران پاکستان حضور داشتند و شعری را که از این کتاب به زبان اردو ترجمه کرده و در مجله سنگت پاکستان به چاپ رسیده بود را برای حضار قرائت کرد

همچنین به‌زودی چندین شعر دیگر را از مجموعه شعر "به اجبار از تو متنفر خواهم شد" به زبان اردو ترجمه و در مجلات هند و پاکستان منتشر خواهد شد.

همچنین در این مراسم شهربانو طوسی از شاعران برجسته قمی از مجموعه شعر "به اجبار از تو متنفر خواهم شد" استقبال کرده و چند دقیقه‌ای از زیبایی های این مجموعه صحبت کردند.

مجموعه شعر "به اجبار از تو متنفر خواهم شد" نخستین مجموعه شعر زهرا بختیاری نژاد است که توسط طرح حمایتی انتشارات سرزمین اهورایی به چاپ رسیده است.

این طرح که هم‌زمان با زادروز شاعر بزرگ شعر معاصر احمد شاملو بود، برای نخستین بار در ایران بر مبنای رای جمعی کارشناسان شعر، آثار ارسالی شاعران را بررسی کرده و آثاری که موفق به کسب بیشترین رای مثبت شدند در قالب این طرح منتشر شد.

کارشناسان نخستین دوره‌ کتاب‌های شعر بامداد انتشارات سرزمین اهورایی ابوالفضل پاشا، بهزاد خواجات و محمد آزرم بودند که پس از بررسی حدود 130 کتاب ارسالی از طرف شاعرانی که شرایط حضور در این فراخوان حمایتی فرهنگی را داشتند، آثار منتخب و برگزیده خود را به دبیرخانه‌ این طرح اعلام کردند و کتبی که بیشترین رای جمعی را دریافت کرده بودند منتشر شدند.

کتاب "به اجبار از تو متنفر خواهم شد" اثر زهرا بختیاری نژاد یکی از هفت اثر برگزیده در این فراخوان بوده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgun9t.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما