دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 40463
منبع : پایگاه خبری پلیس

کشف بيش از 100 کيلوگرم ترياک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف بيش از 100 كيلوگرم ترياك با همكاري پليس سمنان خبرداد.
کشف بيش از 100 کيلوگرم ترياک در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "غلامعباس بلفکه" اظهار داشت: با پيگيري اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مبني بر اينکه يک نفر با خودروي سمند سفيد رنگ به عنوان "راه پاک کن" و فرد ديگري با خودروي سمند مشکي رنگ به عنوان "حامل مواد مخدر" قصد دارند مقادير قابل توجهي مواد مخدر ترياک را از يکي از استان هاي مرکزي به پايتخت منتقل و از حوزه استحفاظي اين استان عبور دهند، بلافاصله موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي قضايي و انتظامي، محورهاي مواصلاتي " کاشان به قم" تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت و نهايتاً هر دو خودروي سمند شناسايي که با هماهنگي هاي انجام شده تحت مراقبت و تعقيب اکيپ هاي اعزامي قرار گرفتند.

سرهنگ بلفکه اضافه کرد: در ادامه راننده خودروي سواري سمند مشکي با همدست خود تماس تلفني داشته ولي به دليل پاسخگو نبودن و با توجه به شرايط موجود به اين موضوع مشکوک شده و قبل از محور "گرمسار" وارد شهر قم شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: ماموران پس از تعقيب نامحسوس راننده، خودروي موصوف را در جلوي پليس راه "جاده قديم قم -تهران" در حالي که قصد خروج از شهر را داشت را متوقف و راننده را نيز دستگير کردند.

سرهنگ بلفکه در پايان بيان داشت: ماموران در بازرسي از خودرو، تعداد 10 بسته موسوم به 10 کيلويي ترياک به وزن 102 کيلوگرم از داخل صندوق عقب خودروکشف کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwt9t.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما