يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 41363
منبع : پایگاه خبری پلیس

70 فقره، اعتراف سارقاني که پنج عضو يک خانواده بودند

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهي، اعضاي يک خانواده که به صورت باندي در قم سرقت مي کردند، دستگير و به 70فقره سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو اعتراف کردند.
70 فقره، اعتراف سارقاني که پنج عضو يک خانواده بودند
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"حميدرضا اسدي" اظهارداشت:در پي چندين فقره سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو در سطح پارگينگ و درب هاي مسجد مقدس جمکران رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي استان قم قرارگرفت.

به گفته وي با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه سارقان شناسايي و تحت کنترل پليس درآمد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود:با ورود مأموران به اين مخفيگاه در حاشيه شهر، سه مرد و دو زن سابقه دار که خانوادگي اقدام به سرقت مي کردند، دستگير شدند.

وي با بيان اينکه اقلام مسروقه بسياري از اين افراد در نتيجه بازرسي از منزل شان کشف شده، تصريح کرد: متهمان قصد داشتند با کتمان حقيقت از مجازات فرار کرده اما با توجه به شواهد موجود به ناچار به بيش از 70 فقره سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو در قم اعتراف کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: سرانجام با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهمان با کش روي از مغازه هاي طلافروشي نيز در استان تحت تعقيب پليس هستند که نهايتاً تحويل قانون شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgww9t.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما