دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 44243
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

مشکلات محدوده پل روگذر میثم رفع می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: با توجه به مشکلاتی که پل روگذر میثم در محدوده اجرا شده ایجاد کرده، تدبیراتی صورت گرفته و به زودی مشکلات رفع می‌شود.
مشکلات محدوده پل روگذر میثم رفع می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد  در حاشیه دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهری قم گفت: ما قبلاً اعلام کرده بودیم که تا پایان امسال تمام پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری می‌رسانیم.

وی با اشاره به دو پروژه میثم و تقاطع سه سطحه 15 خرداد تصریح کرد: دو مورد از پروژه‌هایی که قرارگاه قائم نقش اصلی در آن داشت پل میثم و سه سطحه 15 خرداد بود که در مورد پروژه سه سطحه فردا جلسه‌ای در تهران داریم تا بتوانیم مشکل را رفع کنیم.

شهردار قم عنوان کرد: در مورد پل میثم با فشار شهرداری مشکلات رفع شد و بالاخره عملیات عمرانی تکمیل شد و پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه روگذر میثم دچار برخی مشکلات است گفت: البته این پروژه یک سری مشکلاتی دارد که یکی بحث عرض پل در این تراکم محدوده شهر است.

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: سعی داریم در بالای پل سازه‌های نگهبانی ایجاد کرده تا مشکلات خانواده‌ها در این محدوده کاهش یافته و آرامش بیشتری در محدوده برقرار باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های راه اندازی روگذر میثم برای شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه میثم در رینگ دوم شهر قرار دارد و تقاطع‌های غیرهمسطح متعددی در این رینگ هست که یکی از آن‌ها پل میثم است و به ترتیب تا پایان سال پروژه‌های دیگری را به بهره برداری می‌رسانیم

به گزارش فارس؛ پروژه پل روگذر میثم توسط قرارگاه سازندگی قائم ارتش با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان اجرایی شده و نقش ویژه‌ای در ارتباط شریانی مناطق سه و 6 ایفا می‌کند.

این پروژه مدت‌ها تأخیر داشت اما با پیگیری‌های مدیریت شهری مشکلات آن رفع شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwx9t.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما