پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 39852
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيگيري روكش آسفالت و بهبود فضاي سبز خيابان ميلاد منطقه ۳

قم نيوز : قم نیوز: رضا پوريا فر شهردار منطقه سه از روكش و بهسازي آسفالت و توسعه فضاي سبز خيابان ۱۶ متري ميلاد خبر داد.
پيگيري روكش آسفالت و بهبود فضاي سبز خيابان ميلاد منطقه ۳
به گزارش قم نیوز، در راستاي رفع مسائل و مشكلات شهري منطقه ۳ ديدار مردمي شهردار منطقه با حضور ولي الله بياتي رئيس شوراي اسلامي شهر ، معاونين منطقه و جمعي از نمازگزاران در مسجد امام حسين (ع) خيابان ميلاد برگزار شد .

ولي الله بياتي رئيس شوراي اسلامي شهر قم در اين ديدار به بيان اقدامات اخير و برنامه هاي در دست اقدام شهرداري قم پرداخته و وضعيت پروژه كلان شهرداري را تشريح كرد.

امام جماعت مسجد امام حسين (ع) نيز در اين ديدار با تاكيد و قدرداني از اقدامات وِيژه شهرداري منطقه ۳ به مطالبه هاي عمومي اهالي خيابان ۱۶ متري ميلاد اشاره كرده و خواستار مساعدت شهرداري در اين زمينه شد.

شهردار منطقه ۳ قم نيز در خصوص اين ديدار گفت: روكش و لكه گيري و بهسازي آسفالت خيابان ۱۶ متري ميلاد و خيابان هاي اطراف از جمله مطالبه‌هاي اهالي محل بود كه مطرح شد و با توجه به تاكيد شوراي اسلامي شهر قم و مساعدت هاي شهرداري مركز بهسازي و روكش آسفالت خيابان هاي اين محل از جمله خيابان ميلاد در دستور كار قرار گرفت.

رضا پوريا فر افزود: بهسازي فضاي سبز خيابان ميلاد از ديگر مطالبه هاي اهالي محل بود كه به منظور رفاه و آسايش ساكنين منطقه و با توجه به تاكيد شهردار قم بر توسعه فضاي سبز شهر در دستور كار شهرداري منطقه ۳ قرار گرفت.

وي ادامه داد: توسعه همكاري هاي فرهنگي شهرداري منطقه ۳ با پايگاه هاي بسيج سطح منطقه مطالبه ديگر پايگاه بسيج خيابان ميلاد بود كه در اين زمينه هم قول مساعدت داده شده و قرار بر اين شد تا همكاري هاي ويژه‌اي با واحد فرهنگي و روابط عمومي منطقه ايجاد شده و شهرداري منطقه پايگاه‌هاي بسيج را در برنامه هاي فرهنگي مختلف پايگاه‌هاي بسيج، برنامه هاي فراغت و كلاس‌هاي تابستاني همراهي كند.

 پوريا فر ضمن تاكيد بر اهميت مطالبات مردم و اهالي مناطق مختلف، خدمت به مردم قم را افتخار دانست و اظهار كرد: همراهي و همكاري شهروندان با شهرداري مي تواند در پيشبرد برنامه ها بسيار كمك كننده باشد كه در نتيجه منجر به بالا رفتن رفاه عمومي شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgx79w.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما