شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 50002
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم صورت گرفت

تجلیل خبرنگاران ورزشی قم به پاس پشتیبانی از تکواندو / قدردانی از خبرنگاران فارس

قم نيوز : قم نیوز: هیأت‌‌ تکواندو استان قم از خبرنگاران ورزشی قم در مراسمی به پاس حمایت رسانه‌ها از این رشته ورزشی، دستاوردها و قهرمانان تکواندو تجلیل کرد.
تجلیل خبرنگاران ورزشی قم به پاس پشتیبانی از تکواندو / قدردانی از خبرنگاران فارس
به گزارش قم نیوز، این مراسم با حضور محمد جمشیدی رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم برگزار شد و وی در جمع خبرنگاران ورزشی قم به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این هیأت‌‌ ورزشی پرداخت و سپس خبرنگاران ورزشی و برخی اصحاب سایر رسانه‌ها تجلیل شدند.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم که از سال 1393 با برگزاری مجمع انتخابات مسوولیت ریاست این هیأت‌‌ ورزشی را بر عهده گرفته، تصریح کرد: از همان زمان که با رای اعتماد اعضای مجمع هیأت‌‌ را تحویل گرفتیم، قول دادیم که تکواندو قم را بین پنج تیم برتر کشور قرار دهیم .

محمد جمشیدی اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون تا حدودی به این هدف خود نزدیک شده‌ایم، به طوری که امسال تیم‌های ما جزو هشت تیم برتر کشور قرار دارند و این در حالی است که برخی از استان‌های کشور دارای جمعیت تکواندوکار بیشتری نسبت به جمعیت سازمان یافته تکواندو قم هستند.

وی خاطرنشان کرد:  ما از نظر نیروی انسانی سازمان یافته در تکواندو قم که هم اکنون 3600 نفر است در جمع 14استان برتر کشور قرار داریم و با وجود مشکلات عدیده مالی و کمبود امکانات، باز هم تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا محدودیت‌ها را کنار زده و با غلبه بر مشکلات، ‌بیشترین استفاده را از امکانات موجود برای تداوم رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در قم انجام بدهیم.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم با اشاره به قرار گرفتن نام این هیأت‌‌ در جمع پنج هیأت‌‌ برتر سال 1395 ورزش قم، تصریح کرد: این رتبه‌ای است که تکواندو به واسطه عملکرد خود از نگاه اداره کل ورزش و جوانان کسب کرده و حکایت از کار و تلاش در این هیأت‌‌ دارد که با همیاری تمامی همکاران ما حاصل شده است.

وی تصریح کرد: قدردانی از کسانی که عامل پیشرفت تکواندو قم هستند و برای افتخار آفرینی این رشته تلاش می‌کنند را اولویت مهم هیأت‌‌ می‌دانیم و بر همین اساس به سهم خود، هر چند اندک و ناچیز، وظیفه دانستیم که از تلاش‌های خبرنگاران ورزشی قم به پاس همکاری خوب و حمایت دلگرم‌ کننده از برنامه‌های این هیات، دستاوردها و موفقیت‌های تکواندو قم تجلیل و قدردانی کنیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم که جمعی از پیشکسوتان و چهره‌های شاخص خبرنگاران ورزشی قم حضور داشتند، در کنار دیگر خبرنگاران از سیدجواد اشرفی مدیر خبرگزاری فارس در استان قم و رضا جعفری خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgxz9n.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما