يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 46629
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم خبر داد

برگزاری دوره مربیگری بسکتبال در قم / لیگ بسکتبال قم در اوج رقابت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی با حضور چهره‌های با سابقه این رشته و مربیان جوان خبر داد.
برگزاری دوره مربیگری بسکتبال در قم / لیگ بسکتبال قم در اوج رقابت
به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای علاقمندان به حضور در دوره مربیگری درجه سه به دو بسکتبال تا روز دهم اسفند ماه بود و مربیان بعد از ارائه چهار قطعه عکس، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی و کارت مربیگری درجه سه که سه سال از تاریخ صدور آن گذشته باشد زیر نظر مدرس این رشته، آموزش مربیگری دیدند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در سالن ورزشی آزادگان منطقه نیروگاه قم، اضافه کرد: دوره آموزش مربیگری بسکتبال در قم تا روز پانزدهم اسفند ماه ادامه دارد و امیدوارم با حضور مربیان جوان در کار آموزش و استعدادیابی، آینده خوبی را برای بسکتبال قم رقم بزنیم.

رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم در ادامه راجع به کیفیت رقابت‌های لیگ بسکتبال قم، بیان کرد: خوشبختانه از نحوه برگزاری رقابت‌ها تا این هفته راضی هستیم و عملکرد بازیکنانی که در ترکیب تیم‌های مختلف لیگ حضور دارند موجب رونق قابل توجه بسکتبال قم شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ قطعا به ارتقاء سطح فنی بسکتبالیست‌های قم کمک زیادی خواهد کرد، دو هفته از مسابقات لیگ را پشت ‌سر گذاشته‌‌ایم و حضور با انگیزه تیم‌ها و بازیکنان در تمام بازی‌ها، موجب شده تا علاقمندان زیادی نیز به سالن و تماشای این مسابقات جذب شوند.

سخایی یاد آور شد: ترکیب تمام تیم‌ها را تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل می‌دهد و شوق و انگیزه بالایی که مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف از خود نشان می‌دهند، نوید آینده‌ای بسیار خوب در بسکتبال قم دارد و با اتحادی که قطعا در بین خانواده بسکتبال قم وجود دارد در سطح کشور نیز نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مجموعه همکاران من در هیأت‌‌ بسکتبال استان قم برای هرچه بهتر برگزار شدن رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های قم تلاش خود را به کار بسته‌اند، ضمن اینکه بازیکنان مستعدی در این دوره از مسابقات حضور دارند و در تمامی تیم‌ها تقسیم شده‌اند که باعث جذاب‌تر شدن رقابت‌ها شده است.

رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم در پایان با بیان اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع سبب شده تا تکلیف قهرمان مسابقات هنوز مشخص نباشد و بازی‌ها تا هفته پایانی در اوج حساسیت و جذابیت به انجام برسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgy39t.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما