پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 45639
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

آغاز طراحي پارك موضوعي فيزيك در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم گفت: طراحي پارك موضوعي فيزيك را در دستور كار داريم و اين پارك در آيتم‌هاي مختلف است.
آغاز طراحي پارك موضوعي فيزيك در قم
به گزارش قم نیوز، وحيد وزيري راد با اشاره به مبلمان شهري در قم گفت: اكنون مبلمان شهري در ميدان بزرگ امام خميني(ره) در حال احداث است، در بلوار پيامبر اعظم(ص) هم نمونه اي از مبلمان شهري طراحي شده است و به دنبال توليد يك نمونه اوليه از آن هستيم تا پس از تائيد نمونه اوليه، آن را توليد انبوه كنيم.

وي ادامه داد: مصوبه اي براي ساخت سقاخانه‌ها در شهر قم داريم، طرح‌هاي مختلفي در اين زمينه ارائه شده است، اما يك طرح انتخاب شد و يك سقاخانه در شهر قم در حال ساخت است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم افزود: طراحي پارك موضوعي فيزيك را در دستور كار داريم و اين پارك در آيتم‌هاي مختلف است، سابقه ساخت چنين پاركي در شهر قم وجود ندارد و دانش آموزان و خانواده‌ها براي يك تفريح سالم و علمي مي‌توانند به پارك فيزيك بروند.

وزيري راد با اشاره به المان شهداي منا اظهار كرد: اين المان در ميدان مصلي قرار دارد و با داشتن ۹۰ درصد پيشرفت، در مرحله تكميلي است، المان شهداي منا، يك المان پيچيده بود و نصب آن با همكاري شهرداري منطقه هفت در حال انجام شدن است.

وي ادامه داد: المان ميدان نماز را يكي از اساتيد كشور در عرصه هنر اسلامي خط طراحي مي‌كند و پس از ارائه دست خط وي كار توليد اين المان فاخر آغاز مي‌شود، همچنين قرار است كه المان ماندگار بسيج با همكاري شهرداري منطقه يك در ميدان بسيج نصب شود، طراحي المان ميدان شهيد زين الدين هم انجام شده و در حال ساخت آن هستيم و اميدواريم كه كار نصب آن تا روز ۲۲ بهمن تمام شود.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم افزود: بحث فضاسازي خيابان اراك را هم در دستور كار داشتيم، سال گذشته طرح شخصي براي اجرا در اين خيابان پذيرفته شد، اما او حاضر به اجراي طرح خودش در اين خيابان نشد، البته طرح‌هاي مشابه وجود دارد و به دنبال فضاسازي خيابان اراك هستيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به ساخت المان‌هاي نوري هم در شهر قم روي آورديم، اولين المان نوري در اين شهر در سه راه خورشيد بود كه به دنبال جابه جايي آن به خيابان آيت‌الله بني فضل هستيم، همچنين المان نيايش در ميدان كشاورز نصب شده است كه در حال تست نور آن هستيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgy39t.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما