دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46539
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته بيست و سوم ليگ برتر

هافبک تیم ملی از همراهی صبای قم محروم شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور بدون هافبک دفاعی خود و بازیکن سابق تیم ملی به مصاف فولاد خوزستان مي‌رود.
هافبک تیم ملی از همراهی صبای قم محروم شد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که استارت بازی‌های هفته هشتم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه هفته جاری زده می‌شود، صبای قم باید در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم بالای جدولی فولاد خوزستان برود.

از جمع 16 تیم حاضر در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور چهار تیم استقلال تهران، استقلال‌صنعتی خوزستان، پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند و سایر تیم‌ها از جمله صبای قم این‌روزها به تمرین برای هشت هفته باقی مانده لیگ برتر می‌پردازند.

این در حالی است که بعد از انجام دیدارهای هفته بیست و دوم به سبب حضور چهار نماینده ایران در مسابقات فصل 2017 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تعطیل شده و صبای قم دو هفته متوالی برای آماده‌سازی حضور در این بازی فرصت تمرین و مسابقه تدارکاتی داشته است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی که در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیمی متحول شده نشان داده‌اند و با جمع‌آوری امتیازات لازم سرانجام از رتبه پانزدهم جدول جدا شده و در آستانه صعود به میانه‌های جدول هستند، با انگیزه تداوم این روند جمعه سیزدهم اسفند ماه در قم میزبان فولاد خوزستان هستند.

تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان از ساعت 16 عصر سیزدهمین روز اسفند ماه در حالی به میزبانی ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که هافبک سابق تیم ملی یعنی ابوالقاسم دهنوی در این دیدار به دلیل سه اخطاره شدن نمی‌تواند صبا را همراهی کند.

این در حالی است که فولاد خوزستان نیز برای این بازی بهرام رشید فرخی و عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و دو دروازه‌بان این تیم یعنی وحید طالب‌لو و مهرداد طهماسبی نیز به سبب مواجهه با مشکل آسیب‌دیدگی فرصت همراهی فولادی‌ها را از دست داده‌اند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgyn9t.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما