چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 47529
منبع : عصر امروز

تصرف غیرقانونی ملک چند ده میلیاردی توسط برخی مدیران دولتی بانک کشاورزی

قم نيوز : قم نیوز: متصدیان بانک کشاورزی کشور در اقدامی کاملا" هدفمند و سازمان یافته ۳ هزار متر زمین واقع در سهروردی شمالی را با بهانه های واهی تصرف کنند.
تصرف غیرقانونی ملک چند ده میلیاردی توسط برخی مدیران دولتی بانک کشاورزی
به گزارش قم نیوز، بنابر اخبار رسیده، متصدیان بانک کشاورزی کشور در اقدامی کاملا هدفمند و سازمان یافته قصد دارند ۳ هزار متر زمین واقع در سهروردی شمالی (بین خیابان مطهری و بهشتی، خیابان زینالی شرقی، پلاک های ... و ... با مشخصات ثبتی اصلی ...... و فرعی ....... در سازمان ثبت اسناد) را با بهترین موقعیت تجاری اداری ۳ نبش، تصرف کنند.

بنا بر این گزارش یک منبع آگاه در این زمینه به خبرنگار عصر امروز گفت: این اقدام به دستور آقای (م . ش) مدیر عامل بانک مربوطه و با تبانی آقای ع . ف قرار است با یکی از املاک نیمه ساخته شخصی خود یا بستگان شان بعنوان تهاتر جابجا و تصرف شود.

اخبار تکمیلی در این زمینه حاکی از آن است در شرایطی که زمین 3 هزار متری به تنهایی ۱۵۰ میلیارد می ارزد اما ملک مذکور تنها ۴۰ میلیارد می ارزد و در اینجا ۱۱۰ میلیارد حداقل سودی است که این باند به چنگ خواهد آورد و برای این تهاتر آقایان ش و ف در هیات مدیره بانک مصوبه این تهاتر را نیز از تصویب گذرانده اند.

به گزارش خبرنگار ما، تمامی کارشناسان دادگستری همچون آقایان (ک . ر) و (م . ش) که احتمالا با ایشان همدست باشد هم در این مورد و ارزیابی هر دو ملک برای انجام تهاتر با ایشان تبانی دارند و تنها دلیل تعویق این اقدام، مقاومت کارشناسان خدوم بانک کشاورزی می باشد که یکی پس از دیگری به بهانه های واهی و حتی پرونده سازی اخلاقی و.... اخراج می شوند و قطعا قبل از اتمام دولت و بلکه در این یکی دو روز آینده تهاتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgyn9t.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما