يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 46520
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی خواستار شد

افزایش نظارت بر فعالیت‌های دستگاه‌های استان قم

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: باید نظارت‌ بر فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در استان قم افزایش پیدا کند.
افزایش نظارت بر فعالیت‌های دستگاه‌های استان قم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهر قم اظهار کرد: این شهر حرم اهل بیت(ع) است و باید در خدمت زائرین در شهر قم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برنامه‌های خاصی در اماکن ثابت شهر قم همچون حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران برنامه‌ریزی شده است، ولی باید جلوه حضرت زهرا(س) به صورت باشکوه در برنامه‌های ایام نوروز در شهر قم دیده شود. از این شهر به عنوان حرم اهل بیت(ع) انتظار برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی در ایام نوروز می‌رود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در برنامه قم گردی باید رفتن به اماکن ارزشمند شهر قم پیش‌بینی شود. برای اینکه زمان توقف زائرین را در شهر قم افزایش دهیم، باید انتظارات آن‌ها از این شهر را برآورده کنیم، از جمله انتظارات زائرین در شهر قم، بحث اسکان و برنامه‌های فرهنگی است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم رعایت انصاف توسط کسبه قم اظهار کرد: باید کسبه استان در ایام نوروز انصاف را رعایت کنند، همچنین باید در ایام نوروز به زائرین، ظرفیت‌های شهر قم معرفی شود. برای اینکه قضاوت زائرین در مورد شهر قم مناسب باشد، باید نظارت‌ بر فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در این شهر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: بحث امنیت برای ما مهم است، چون افراد زیادی به شهر قم وارد می‌شوند، باید در بخش‌های امنیتی تلاش کنیم تا هیچ اتفاق ناگواری در شهر قم رخ ندهد و باید نظارت و بازرسی در این بخش بیشتر شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: اولویت ما فراهم کردن امکان زیارت برای زائرین است و پس از آن به سراغ اولویت‌های دیگر خواهیم رفت و باید سعی کنیم آبروی شهر قم را هرچه بیشتر حفظ کنیم.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: باید مدیران سعی کنند که هر زائری که به این شهر می‌آید، خاطره خوبی از شهر قم در ذهنش باقی بماند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgzn9t.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما