سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 35720
قم نگار از وقوع روز تاریخی ۹ دی توسط ملت ایران گزارش می دهد

دست غیب دفاع از ولایت فقیه در ۹ دی نمایان شد

قم نيوز : قم نگار: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی نشان داد روح ولایت درجامعه دینی ایران و دست غیب دفاع از ولایت وجود دارد و هیچ عاملی همانند دفاع از ولایت فقیه نمی‌تواند مردم را به صحنه بکشاند.
دست غیب دفاع از ولایت فقیه در ۹ دی نمایان شد
به گزارش قم نگار، ملتی که بیش از ۸ ماه در برابر اهانت‌های فریب خوردگان داخلی وحامیان خارجی آن‌ها که به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به آشوب کشیده بودند و امنیت و آسایش را بر مردم حرام کرده بودند سکوت پیشه کرده بودند.

از گذشته تاکنون ائمه (ع) و به خصوص امام حسین (ع) یک جایگاه و قداست خاصی نزد شیعیان داشته‌اند و هیچ موضوعی برای شیعیان به اندازه ماه محرم و روز عاشورا دارای اهمیت نیست، حتی آن دسته از افرادی که دارای اعتقادات ضعیف‌تری هستند با فرارسیدن ماه محرم و روز عاشورا به حرمت صاحب این ماه و روزعظیم عاشورا هم نوا با دیگر شیعیان و محبان اهل بیت (ع) به عزاداری می‌پردازند.

عاشورای سال ۸۸ با عاشورای چند سال اخیر تفاوت جدی و اساسی داشت و علت آن حرمت شکنی حامیان فتنه آمریکایی سبز بود، فتنه‌ای که به بهانه تقلب در انتخابات خرداد ۸۸ تداوم یافته بود و در روز عاشورا ابعاد جدیدی به خود گرفته بود، پس از حرمت شکنی‌های صورت گرفته توسط فتنه گران که به اصل نظام و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب جسارت کرده بودند کار به حرمت شکنی روز عاشورا و مکتب امام حسین (ع) رسید.

فتنه گران سال ۸۸ از یک موضوع مهم و اساسی غافل شده بودند و آن اینکه ملت ایران با همه صبر و شکیبایی‌هایی که دارد در برابر اهانت به امام حسین (ع) سکوت نمی‌کند چون حضرت اباعبدالله (ع) نزد ملت ایران از ناموس و جانشان هم عزیز‌تر است.

روز عاشورای ۱۴۳۱ هجری قمری عزاداران و سوگواران مکتب اباعبدالله (ع) در سراسر میهن اسلامی و در مساجد و تکیه‌ها در حال عزاداری برای سالار شهیدان بودند که فتنه گران از این فرصت استفاده کرده و با حضور در خیابان‌ها و با حمله به هیئت‌های عزاداری و اقدامات گستاخانه‌ای نظیر هلهله، سوت، کف زدن، رقص در این روز نشان دادند که مرگ تفکرهای پوچ آن‌ها نزدیک است زیرا در مبارزهای سیاسی مرحله آخر قبل از فروپاشی اغتشاشات همراه با توهین و انجام اقدامات خلاف عرف است.


روز ۶ دی ۸۸ که مصادف با عاشورای حسینی بود بزرگ‌ترین جرم فتنه گران صورت گرفت این گروه بی‌شرمی خود را به حد اعلا رساندند و نشان دادند که هدفشان اعتراض سیاسی نیست بلکه نیت اصلی آن‌ها اهانت به اعتقاداتی است که نظام جمهوری اسلامی بر اساس آن شکل گرفته و پایه گذاری شده است.

پس از انجام بی‌شرمی‌ها و اقدامات خلاف شرع و قانون که توسط وطن فروشان و فتنه گران اجیر شده داخلی در روز عاشورا صورت گرفت سبب شد خون ملت غیور ایران به جوش بیاید زیرا این بار دیگر به اعتقاداتی توهین شده بود که نه تنها ارتباطی به سیاسیون امروز نداشت بلکه اعتقادات میلیون‌ها شیعه ایرانی بود که صد‌ها سال جهت زنده نگه داشتن آن افراد زیادی جان خود را فدا کرده بودند.

ملت ایران با مشاهده اعتقادات و تفکرات منحرف فتنه گران مشهور به جنبش سبز در ۹ دی ماه به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که شیعیان ایرانی حاضر نیستند که اندکی از اعتقادات خود کوتاه بیایند بلکه برای تعالی و حفظ مکتب سیدالشهدا (ع) از جان و مال خویش هم می‌گذرند.

ملت همیشه در صحنه ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ با حضور میلیونی و چشم گیر خود پرونده فتنه آمریکایی سبز را برای همیشه بست و تفکرات مسموم و انحرافی آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ انداخت اما آنچه که در تاریخ ثبت و ماندگار شد بی‌آبرویی افرادی بود که نان انقلاب اسلامی ایران که بر اساس تفکرات و سیره و مکتب حسینی شکل گرفته است را خوردند اما علیه این نظام و عاشورای حسینی فعالیت کردند.

با توجه به اهمیت واقعه ۹ دی ماه خبرنگار قم نگار با آیت الله محمود عبداللهی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به گفت‌و‌گو نشسته است.

آیت الله عبداللهی با تاکید به برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط فتنه گران جهت ایجاد فتنه در سال ۸۸ اظهار داشت: فتنه ۸۸ با برنامه ریزی‌های گذشته صورت گرفت وفتنه گران از فرصت‌های مناسب استفاده کردند و هرچه از فتنه گذشت پیچیده‌تر می‌شد فتنه گران درسال ۸۸ شمشیر را از رو بستند و پرده‌ها کنار رفت و شفاف‌تر شد و اهداف فتنه گران که پشت آن‌ها استکبار جهانی بود مشخص شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات ساختار شکنانه فتنه گران در روز قدس افزود: روز قدس که حضور مردم در صحنه علیه استکبار جهانی و صهونیست است شعارهای فتنه گران در حمایت از آمریکا و اسرائیل بود و فتنه گران شعار نه غزه و نه لبنان سردادند که اقدام بسیار ناپسندی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: فتنه گران در روز دانشجو هم با شعارهای خود به حمایت از آمریکا پرداختند و توهین به تمثال امام خمینی (ره) کردند و در روز عاشورا هم با اقدامات غیر دینی خود حرکتی کردند که غیر قابل تحمل بود چون روز عاشورا روز مصیبت تاریخ بشریت است و متعلق به اهل بیت (س) است.

آیت الله عبداللهی با تاکید بر علاقه شیعیان و ملت ایران به مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد: فتنه گران در روز عاشورای سال ۸۸ حرکات ناشایستی را انجام دادند و این سبب شد که مردم دیگر صبر و تحمل را پیشه نکنند به صحنه دفاع از امام حسین (ع) و ولایت فقیه بیایند و برای همه روشن شد که پشت جریان سبز و اصلاح طلبی جریان ریاست جمهوری و رسیدن به آن نیست بلکه فتنه آن‌ها علیه نظام واصل ولایت فقیه است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: پس از اتفاقات عاشورا که توسط فتنه گران سبز صورت گرفت روز ۹ دی ماه در شهرهای مختلف کشور راه پیمایی عظیم و خودجوشی برگزار شد و ملت ایران خشم و انزجار خویش را از اقدامات فتنه گران نشان دادند.

وی با تاکید بر حضور میلیونی ملت ایران در ۹ دی ماه اظهار داشت: ملت ایران که هیچ‌گاه جسارت به مکتب اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین (ع) را نمی‌پذیرد در روز ۹ دی ماه ۸۸ که چهارشنبه و غیر تعطیل بود بدون دعوت هیچ نهاد و ارگان خاصی با حضور میلیونی خود از مکتب امام حسین (ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حمایت کرد.

آیت الله عبداللهی با اشاره به پیام‌های ملت ایران در ۹ دی ماه خاطر نشان کرد: ۹ دی نشان داد که ملت ایران که دارای سلایق و نگرش و دیدگاه‌های مختلفی است اما اگر احساس کند اصل ولایت فقیه در خطر است به صحنه می‌آیند، ۹ دی نشان داد روح ولایت درجامعه دینی ایران وجود دارد و دست غیب دفاع از ولایت وجود دارد و هیچ عاملی همانند دفاع از ولایت فقیه نمی‌تواند مردم را به صحنه بکشاند.

گزارش از سید احمد نجفی اردبیلی

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgzu9w.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما