شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 36990
سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم:

بانوان والیبالیست قم حضور موفقی در سوپرلیگ خواهند داشت

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم گفت: این تیم بعد از درخشش در لیگ دسته یک قطعاً حضور موفقی در سوپرلیگ والیبال خواهد داشت.
بانوان والیبالیست قم حضور موفقی در سوپرلیگ خواهند داشت
به گزارش قم نیوز، ندا زمانی اظهار کرد: موفقیتی که توسط بانوان والیبالیست قم در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به دست آمد هرگز نباید کمرنگ جلوه داده شود، زیرا این دستاورد بعد از نزدیک به یک دهه نصیب ورزش بانوان و خانواده والیبال قم شد.

وی اضافه کرد: تیم والیبال مجتمع کود شیمیایی ایرانیان قم امسال در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور هشت مسابقه برگزار کرد و سرانجام با عبور از سد نماینده والیبال استان فارس جواز صعود به سوپرلیگ والیبال بانوان را به دست آورد.

سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم افزود: با اعتمادی که کادر اجرایی و کمیته مسابقات فدراسیون والیبال به تیم ما داشتند، میزبانی مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور به تیم مجتمع ایرانیان قم سپرده شد و با استفاده از این فرصت به لیگ برتر صعود کردیم.

زمانی تصریح کرد: هر چهار تیم حاضر در مرحله نهایی پیکارهای این فصل یعنی مجتمع ایرانیان قم، سفیر گیلان، بلفا شیراز و آریا صنعت بابل مدعی و پرقدرت بودند و واقعاً تا قبل از برگزاری بازی‌های این مرحله مشخص نبود که چه تیم‌هایی به لیگ برتر می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست کشور با حضور چهار تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی به میزبانی سالن شهید رضائیان قم برگزار شد و مدعیان صعود به لیگ برتر به مدت دو روز در قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسئول با اشاره به نحوه برگزاری بازی‌های مرحله نهایی در قم اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه تیم والیبال مجتمع ایرانیان قم به عنوان تیم نخست گروه دوم صعود کرده بود، طبق جدول مسابقات با تیم دوم گروه نخست یعنی آریا صنعت بابل روبرو شد.

زمانی افزود: در بازی با نماینده بابل نتیجه‌ای رقم خورد که برخلاف عملکرد تیم ما بود، بسیار خوب و عالی بازی کردیم و تمام کسانی که در سالن نحوه بازی بانوان والیبالیست قم را می‌دیدند نتیجه نهایی به نفع رقیب را باور نداشتند، اما ناباورانه باختیم.

وی تصریح کرد: باخت سه بر دو مقابل تیم آریا صنعت بابل برای ما واقعاً غیرقابل تصور بود، اما باید آن را فراموش می‌کردیم تا با قدرت به مصاف تیم بلفا شیراز برویم و مجوز صعود به لیگ برتر را با شکست تیمی که در مرحله مقدماتی دو بار با آن بازی کرده بودیم به دست بیاوریم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در مرحله مقدماتی دو بازی با تیم بلفا انجام داده و پیروز شده بودیم، هم شناخت خوبی از حریف داشتیم و هم اینکه روحیه بازیکنان ما برای غلبه بر حریف بالا بود و در این بازی سه بر صفر پیروز شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم.

زمانی با ابراز امیدواری نسبت به حضور موفق نماینده قم در سوپرلیگ والیبال در سال ۱۳۹۵ تاکید کرد: این تیم برای درخشش در لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌‌های کشور قطعاً به حمایت و تقویت بیشتر نیاز دارد تا از اعتبار والیبال قم دفاع کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgzy9w.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما