شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 42796
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

قدرت دفاعی ایران در دنیا مثال‌زدنی است/ نشان دادن ضعف موجب گستاخی و پیش‌روی دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و همت فرزندانش توانسته در اوج آمادگی دفاعی باشد و اگر این آمادگی نبود و دشمن کمترین ضعف را از ما می‌دید، مطمئنا به ما امان نمی‌داد.
قدرت دفاعی ایران در دنیا مثال‌زدنی است/ نشان دادن ضعف موجب گستاخی و پیش‌روی دشمنان است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی  در دیدار سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه قرآن کریم در آیات مختلف بر آمادگی همه‌جانبه مسلمانان برای مقابله با دشمنان تأکید کرده است، اظهار کرد: ضعف موجب گستاخی بیشتر دشمنان می‌شود و از این‌ رو ما باید همواره برای دفاع از دین و نظام آماده باشیم و دشمن را به عقب برانیم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و همت فرزندانش توانسته در اوج آمادگی دفاعی باشد و اگر این آمادگی نبود و دشمن کمترین ضعف را از ما می‌دید، مطمئناً به ما امان نمی‌داد.

این مرجع تقلید توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین دلایل رسیدن به قدرت دفاعی برشمرد و گفت: امروز دنیا معترف است که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی در جهان مثال‌زدنی است، البته قدرت دفاعی تنها در قدرت نظامی خلاصه نمی‌شود و عرصه‌های دیگر همچون قدرت اقتصادی را نیز شامل می‌شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی افزود: امروز کشور ما به صورت همه‌جانبه مورد تهدید دشمنان است و مسؤولان نباید به گونه‌ای در این شرایط اظهار نظر کنند که دشمنان از گفته‌های آنها شاد شده و از آن علیه نظام و انقلاب استفاده کنند. چراکه دشمنان چشم دیدن پیشرفت ما را ندارند و از این رو باید همواره هوشیار باشم و در عرصه‌های مختلف قدرت دفاعی خود را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-qnk.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما