دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 44956
منبع : خبرگزاری فارس

والیبالیست‌های کریمه قم به محتشم کاشان باختند

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال جوانان کریمه قم دومین مسابقه خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور را به نماینده کاشان باخت.
والیبالیست‌های کریمه قم به محتشم کاشان باختند
به گزارش قم نیوز، شاگردان سید روح‌الله شفیعی در تیم والیبال جوانان کریمه قم در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فرش محتشم کاشان رفتند و نخستین باخت خود در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

والیبالیست‌های جوان کریمه قم بعد از پیروزی شیرینی که در گام نخست برابر تیم بختیاری ورامین به دست آوردند، در این دیدار به دنبال این بودند که تیم جوانان فرش محتشم کاشان را نیز شکست داده و از این بازی نیز امتیاز بگیرند، اما سه امتیاز به حریف دادند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران علاقمند به والیبال برگزار شد، تیم والیبال جوانان کریمه قم در تلاش برای کسب دومین پیروزی متوالی خود در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور، در میان تعجب حاضرین در سالن مسابقه، یک ست از حریف گرفت و سه ست را واگذار کرد.

در ست نخست این دیدار تیم والیبال جوانان فرش محتشم کاشان از برخی اشتباهات بازیکنان کریمه قم به خوبی بهره برد و امتیاز این ست را 25 بر 16 به نفع خود رقم زد اما با تدابیر به موقعی که کادر فنی تیم کریمه داشت، این تیم خیلی زود به جریان بازی بازگشت و ست بعدی را به نفع خود تمام کرد.

در دومین ست مسابقه کریمه قم و فرش محتشم کاشان در روز دوم دیدارهای مرحله مقدماتی والیبال جوانان کشور، این بار والیبالیست‌های تیم کریمه قم قوی‌تر ظاهر شدند و دیگر مرتکب اشتباهات ست نخست نشدند تا به این ترتیب ست دوم را با حساب 25 بر 21 به سود خود خاتمه بدهند.

تیم والیبال جوانان فرش محتشم کاشان که امتیازات این بازی را از دست رفته می‌دید برای اینکه به جریان مسابقه بازگشته و فاصله را جبران کند در گیم سوم به آب و آتش زد و سعی کرد از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرده و تیم کریمه قم را به دردسر بیاندازد و در این کار موفق بود.

در سومین ست مسابقه تیم‌های والیبال جوانان کریمه قم و فرش محتشم کاشان، نماینده کاشان همانند ست نخست، قوی‌تر از کریمه قم بازی کرد و با حساب 25 بر 17 حریف خود را شکست داد تا در ست شماری با حساب دو بر یک از نماینده والیبال قم پیشی بگیرد.

والیبالیست‌های جوان تیم کریمه قم که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند در ست چهارم به آب و آتش زدند و بازی بسیار خوب و تماشایی در مقابل حریف به نمایش گذاشتند، حتی امتیازها تا عدد 24 با تساوی پیش رفت اما در نهایت تیم فرش محتشم کاشان 26 بر 24 به برتری رسید و از این بازی با پیروزی سه بر یک و کسب سه امتیاز خارج شد اما امتیازی به نماینده قم اختصاص پیدا نکرد.

نخستین پیروزی برای تیم والیبال جوانان کریمه قم در پایان قبلی این تیم برابر بختیاری ورامین به دست آمده بود در حالی که کریمه ست‌های دوم، سوم و پنجم را با امتیازهای (25 بر 21)، (25 بر 17) و (25 بر 13) به نفع خود تمام کرد و ست‌ اول را با امتیاز (25 بر 17) به حریف باخت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-wnk.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما