پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 36946
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در جمع راهپیمایان قم:

شعار مرگ بر آمریکا عین عقلانیت است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه گفت: شعار مرگ بر آمریکا، عین عقلانیت است چرا که آمریکا به هیچ عهدی وفا نکرده و همین الان در منطقه جنایات بسیاری انجام می‌دهد.
شعار مرگ بر آمریکا عین عقلانیت است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه اظهار کرد: متاسفانه کسانی که خیال پرداز و سطحی‌نگر هستند، انقلاب ما را متهم می‌کنند که رفتارهای انقلابی را باید کنار گذاشت.

وی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا عین عقلانیت است چرا که آمریکا به هیچ عهدی وفا نکرده و همین الان در منطقه جنایات بسیاری انجام می‌دهد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: وقتی به رکن رکین انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و اصل ۱۱۰ قانون اساسی نگاه می‌کنیم عقلانیت به اوج می‌رسد.

وی تاکید کرد: اگر بشر خودش و یک عقل محض داشته باشد از طریق عقلانیت به اینجا می‌رسد که اداره جامعه راهی جز مسیر ولایت ندارد.

پناهیان بیان کرد: رکن اساسی انقلاب ما ولایت‌فقیه است و این اصلی است که از عقلانیت به آن رسیده‌ایم، هرکسی از مسیر عقلانیت بررسی کند به این مسئله می‌رسد که باید شخصی در رأس جامعه مدیریت را به دست بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه دموکراسی از منظر قرآن یک مسئله غیرعقلانی مطرح شده است، تصریح کرد: علامه طباطبایی بر این مسئله تأکید داشته‌اند که دموکراسی یک مسئله غیرعقلانی است و ما باید تئوری ولایت فقیه که یک تئوری مهم و اساسی است را در سطح دنیا گسترش دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ولایت فقیه است که اجازه می‌دهد تکثر و رقابت در جامعه شکل بگیرد و آزادی محقق شده و استقلال ملت به بهترین شکل در جامعه جاری شود.

وی تصریح کرد: کجا کشوری دموکراتیک پیدا می‌کنید که بدون حضور ولایت توانسته باشد رای حقیقی مردم را به کرسی بنشاند، در غرب با آن همه ادعای دموکراسی و اتکا به رأی جامعه، مردم از دموکراسی ناامید شده‌اند.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه کوتاهی ما بود که تئوری ولایت فقیه را به درستی معرفی نکردیم، خاطرنشان کرد: دموکراسی در غرب ادعایی بیش نیست، مردم از هیچ‌یک از دولتمردان غربی به‌ویژه آمریکا، فرانسه و انگلیس راضی نیستند و با آمار و ارقام این مسئله به‌راحتی قابل اثبات است.

وی بیان کرد: مردم قطعاً از جنایات دولتمردان غربی راضی نیستند و این نشان می‌دهد دولتمردان آنها موردنظر مردم نیستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به روند برگزاری انتخابات در کشور ابراز کرد: انتخابات صحیح در کشور نشان می‌دهد که ما باید بر انتخابات کشورهای غربی نظارت کنیم که اگر چنین شود تقلبی بودن انتخابات آن‌ها را بر اساس قوانین خودشان اثبات می‌کنیم و همه این مسائل با حضور ولایت محقق شده است.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی عقلانی دانست و افزود: ویژگی برجسته دیگر انقلاب عاشقی و عواطف انسانی است، دشمنان انقلاب و کسانی که با انقلاب همراهی نمی‌کنند دیوصفتانی‌اند که سرشار از جنایت هستند.

پناهیان با تأکید بر اینکه مردمی که مرگ بر آمریکا می‌گویند دلشان برای مظلومان و اسیران می‌تپد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و دشمنان شعار مرگ بر آمریکا خود دارای قساوت قلب‌ هستند و کسانی که می‌توانند آمریکای خبیث را با این‌همه جنایت عفو بکنند دیو سیرت‌ هستند و بویی از عاطفه نبرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب عاشقی در مقابل بی‌غیرتی و نوع‌دوستی در برابر دشمنی با بشریت بود، ابراز کرد: فریادهای مرگ بر آمریکای ملت ما از سر خشونت نیست بلکه از سر عاطفه است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حضور جوانان ایران اسلامی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: مدافعان حرم از فرزندان خود می‌گذرند تا از فرزندان مظلوم سوریه دفاع کنند.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی جنبه‌های عقلانی و عاطفی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دو مظلومیت مهم دارد یکی فوق‌العاده عقلانی است و دیگری اینکه فوق‌العاده عاطفی است و بعد از ۳۷ سال باید این مظلومیت را برطرف کرد.

پناهیان لزوم توجه به جنگ نرم دشمن را یادآور شد و افزود: غرب جلوی حرکت فرهنگی، سینما و اینترنت ما را گرفته است و ممنوعیت ایجاد می‌کنند تا مبادا مبانی ما به دست مردم غرب برسد.

‌انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdch-wnx.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما