جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 52498
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس مرکز آموزش الکترونيکي دانشگاه قرآن و حديث خبر داد

تحصیل 3000 دانشجودر مرکز آموزش الکترونيکي دانشگاه قرآن و حديث

قم نيوز : قم نیوز:رئيس مرکز آموزش الکترونيکي دانشگاه قرآن و حديث گفت: اكنون بيش از 3 هزار نفر دانشجو در مركز در حال تحصيل هستند كه تحصيلات خود را در دو مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد دنبال مي‌كنند.
تحصیل 3000 دانشجودر مرکز آموزش الکترونيکي دانشگاه قرآن و حديث
تحصیل 3000 دانشجودر مرکز آموزش الکترونيکي دانشگاه قرآن و حديث
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مهدی غلامعلی امروز با اشاره به فعالیت‌های مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن وحدیث اظهار کرد: این مرکز از پیشتازان مراکز مجازی در سیستم آموزشی کشور است که اقدامات خود را به صورت دانشگاهی از سال 83 آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد کثیری از علاقمندان به علوم قرآن و حدیث در این مرکز تحصیلات خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی ادامه دادند و مدرک رسمی خود را از مرکز اخذ کردند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه تاکنون مرکز بیش از 5 هزار نفر دانشجو داشته است گفت: اکنون نیز بیش از 3 هزار نفر دانشجو در مرکز در حال تحصیل هستند که تحصیلات خود را در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به شیوه آموزش مرکز گفت: علاقه‌مندان تحصیلات رسمی و آکادمیک دانشگاهی می‌توانند تحصیلات خود را به صورت تحصیل همزمان در این دانشگاه بر اساس قانون وزارت علوم به صورت مجازی نیز دنبال کنند.

غلامعلی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان مرداد ماه در دو رشته علوم قرآن و حدیث و فقه و مبانی حقوق با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند ثبت‌نام کنند و تحصیلات خود را به صورت غیرحضوری در این دانشگاه ادامه دهند.

وی عنوان کرد: آموزش در این مرکز به صورت غیرحضوری از طریق سیستم و شبکه اینترنت است و تنها پایان هر نیم سال باید آزمون خود را به صورت حضوری در مراکز آزمون در سراسر کشور را شرکت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6knm.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما