شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 42822
منبع : خبرگزاری مهر

غیبت نادر شیمی در ۲ بازی پایانی لیگ دسته اول بسکتبال زنان کشور

قم نيوز : قم نیوز: مالک باشگاه نادر شیمی قم از غیبت نادر شیمی در ۲ بازی پایانی لیگ دسته اول بسکتبال زنان کشور خبر داد.
غیبت نادر شیمی در ۲ بازی پایانی لیگ دسته اول بسکتبال زنان کشور
به گزارش قم نیوز، محسن نادری  اظهار داشت: تیم بسکتبال نادر شیمی که نماینده قم در لیگ دسته اول بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور است در ۲ بازی پایانی این فصل خود در لیگ دسته اول به میدان نرفت و بدون برگزاری مسابقات پایانی خود به کارش در لیگ خاتمه داد.

وی افزود: قرار بود تیم نادر شیمی قم در هفته نهم و دهم لیگ دسته اول کشور طبق برنامه در تهران ۲ بازی متوالی طی ۲ روز برگزار کند و تیم‌های کارای مشهد و نمای سبز کرمان حریفان تیم نادر شیمی قم در این مسابقات بودند که این ۲ بازی برگزار نشد و نتیجه آن به سود حریفان منظور شد.

مالک باشگاه نادر شیمی قم گفت: برنامه کاری نادر شیمی، حضور مستمر و منظم در همه مسابقات بود و پیش از این تصمیمی مبنی بر غیبت در مسابقات نداشتیم اما با توجه به شرایط تیم در جدول رده بندی و مشکلات داخلی موجود در باشگاه، تصمیم بر این شد که تیم ما در مسابقات پایانی خود به میدان نرود.

نادری بیان داشت: همه هدف ما این بود که نادر شیمی بتواند کمکی به بسکتبال بانوان قم کند و برای موفقیت این تیم از هیچ کمکی به بازیکنان و کادر فنی مضایقه نکردیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتایج ضعیفی به دست آوردیم و این نتایج به هیچ وجه مورد انتظار ما نبود و بابت این نتایج متاسف هستیم.

وی عنوان کرد: کسب ۲ پیروزی در ۸ بازی و سپس غیبت در هفته‌های نهم و دهم که آن هم به منزله شکست محسوب می‌شود، برای تیم ما نتیجه خوبی نیست و اشتباهاتی که در این فصل به وجود آمد سبب شد تیم ما نتواند نمایش واقعی خود را داشته باشد و باید به فکر تغییر و دگرگونی در این تیم باشیم.

مالک باشگاه نادر شیمی قم تصریح کرد: در مورد کادر فنی نادر شیمی به زودی تصمیم گیری خواهم کرد اما هدف این است که تیم به شرایط و آرامش خوبی برسد و به تیمی تبدیل شود که مایه افتخار ورزش قم باشد و ما و نام استان را سربلند کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchi6nk.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما