دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 46422
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تيم موي‌تاي هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

رقابت 11 رزمي‌كار قم براي سهميه 3 ميدان برون‌مرزي موي‌تاي 2017

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تيم موي‌تاي هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم گفت: 11 رزمي‌كار شاخص قم از امروز در پيكارهاي موي‌تاي قهرماني كشور براي كسب مدال برابر حريفان خود صف‌آرايي مي‌كنند.
رقابت 11 رزمي‌كار قم براي سهميه 3 ميدان برون‌مرزي موي‌تاي 2017
به گزارش قم نیوز، حسن عباسی امروز ، اضافه کرد: پیش از اعزام تیم موی‌تای قم به مسابقات قهرمانی کشور، امکانات خوبی برای انجام تمرینات و اجرای برنامه‌های آماده‌سازی این تیم در نظر گرفته شد تا اعضای تیم قم با بهترین شرایط روحی و جسمی راهی این پیکارها شوند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های موی‌تای قهرمانی کشور جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تیم منتخب موی‌تای هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم در اوزان مختلف برای کسب مدال و سهمیه تیم ملی در رقابت‌های این دوره به میدان می‌رود.

سرپرست تیم موی‌تای هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به آغاز این پیکارها از امروز، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن موی‌تای فدراسیون ورزش‌های رزمی،‌ رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان تا ششم اسفندماه در مجموعه ورزشی کارگران تهران به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه به ترکیب تیم موی‌تای قم اشاره و ابراز کرد: این تیم با حضور سیدسعید آذرنوشان، علیرضا قنبری، علی کریمی، مهدی سلطانی، سجاد صفری، قاسم مهدوی، ابوالفضل مرادی، امیرحسین نظری، مرتضی مهدی‌زاده، حسین حسین‌زاده و محمدرضا امینی‌مقدم به این رقابت ها اعزام شده است.

عباسی که از چهره‌های موفق قم در رشته‌های رزمی محسوب می‌شود و سابقه ریاست هیأت‌ کونگ‌فو استان قم را نیز بر عهده داشته است، اضافه کرد: در این تیم علی یزدی و علی اسماعیلی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی در کنار ورزشکاران موی‌تای قم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی، از روز اول اسفند ماه رقابت‌های بخش بانوان روی دو رینگ مستقر در سالن کارگران تهران آغاز شده و از امروز نیز با حضور بیش از ٧٠٠ ورزشکار رقابت‌های بخش مردان برگزار می‌شود.

سرپرست تیم موی‌تای هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به منظور اعزام به مسابقات جهانی ٢٠١٧ بلاروس در اردیبهشت ماه سال ٩٦، بازی‌های آسیایی با عنوان ایندور گیمز در شهریور ماه سال ۹۶ به میزبانی عشق‌آباد و همچنین پیکارهای لیگ جهانی موی‌تای در مهر ماه سال آینده، به اردوهای مختلف تیم‌ ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchiknk.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما