شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 51192
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد:

3 پارکینگ جدید در قم احداث می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز عملیات احداث سه پارکینگ در شهر قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
3 پارکینگ جدید در قم احداث می شود
3 پارکینگ جدید در قم احداث می شود
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با بیان اینکه سه پارکینگ برای کلنگ‌زنی آماده است، گفت: پارکینگی جنب هتل استقلال در تقاطع  بلوار عماریاسر و آیت الله طالقانی ، پارکینگ دیگر در کنار چهل اختران و پارکینگ سوم در کنار ساختمان شهرداری مرکزی قم در بلوار آیت الله صدر احداث می‌شود نقشه‌های این پارکینگ‌ها آماده و زمین‌های آنها تملک شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: طرحی در دست مطالعه است تا لکه‌هایی از شهر را شناسایی کند تا احداث پارکینگ مکانیزه صورت گیرد و نقاطی دیگر با شهرداری های مناطق هماهنگ شده تا منطبق با طرح تفصیلی برای ساخت پارکینگ‌های غیر مکانیزه استفاده شود.

شعبان زاده با بیان اینکه احداث پارکینگ در برنامه سالجاری پیش بینی شده است، گفت: از تمام سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود در حوزه احداث پارکینگ ورود پیدا کنند برای ساخت پارکینگ مکانیزه و غیرمکانیزه شهرداری قم اعلام آمادگی می‌کند با شرایطی که به نفع سرمایه‌گذار باشد بحث سرمایه‌گذاری در پارکینگ‌ها پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث تقاطع‌ها، تکمیل رینگ شبکه شهر و خطوط حمل و نقل طی سال‌های گذشته پیگیری شده امسال احداث پارکینگ‌ها صورت می‌گیرد تا با احداث پارکینگ پارک‌های حاشیه‌ای و توقف‌ها کاهش و ترافیک جریان پیدا کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه حدود 12 پارکینگ در سطح شهر وجود دارد، گفت: پارکینگ‌های سطح شهر، حدود 5 هزار گنجایش پارک خودرو دارند که بیشتر آنها برای خدمت‌رسانی به زائران است که از این تعداد 2 هزار ظرفیت برای پارکینگ زائر و 3 هزار ظرفیت برای پارکینگ‌های دیگر است که به طور عملی جوابگوی نیازهای شهر با توجه به نسبت خودرو نیست.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد:‌ افزایش تولید خودرو، کمی عرض معابر و رعایت نکردن قوانین رانندگی سبب شده ترافیک در سطح معابر اتفاق افتد که در همین راستا شهرداری قم اقدام به برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ کرده است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiznm.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما