دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 31815
منبع : روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم

پیکر شهید احراز هویت شده حجت الاسلام شیخ شعاعی در قم تشییع می شود

قم نيوز : قم نیوز: پیکر شهید تازه احراز هویت شده حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی از شهدای غواص عملیات کربلای چهار، روز چهارشنیه وارد قم شده و روز جمعه هفته جاری تشییع می شود.
پیکر شهید احراز هویت شده حجت الاسلام شیخ شعاعی در قم تشییع می شود
به گزارش قم نیوز، روحانی بسیجی شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی، در تاریخ پنجم دیماه سال ۶۵ در قالب گردان ۴۱۵ ویژه تبلیغات از سوی سپاه کربلای کرمان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد و در مرحله اول عملیات کربلای چهار در ام­الرصاص نامش در زمره روحانیون و غواصان شهید دوران دفاع مقدس ثبت گردید.

با ورود پیکرهای مطهر ۲۷۵ شهید به کشور در خردادماه گذشته، مراحل انجام آزمایش دی ان ای و تطبیق با پیکر مطهر شهدا، طبق رویه جاری با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم به خانواده معظم شهید اطلاع رسانی و پس از تایید نتیجه آزمایش و تطبیق با مشخصات و مدارک بدست آمده از سوی کمیته جستجوی مفقودین، پیکر مطهر شهید حجت الاسلام شیخ شعاعی پس از ۲۹سال گمنامی احراز هویت گردید.

این شهید بزرگوار متولد ۱۶ دیماه ۱۳۳۴ در کرمان است. وی برای تحصیلات حوزوی به قم مهاجرت کرد و همسر بزرگوار و سه فرزند برومندش سالهاست که در قم سکونت دارند.

شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی به عنوان تنها "روحانی" شهید احراز هویت شده از گروه غواصان شهید، متن ادبی معروفی از خود به یادگار گذاشته است که توسط فرزندش حسین شیخ شعاعی نزد سردار قاسم سلیمانی که از دوستان و همرزمان شهید می باشد، قرائت شده است.

با هماهنگی های به عمل آمده، پیکر شهید شیخ شعاعی روز چهارشنبه ۱۴ مرداد از سوی ستاد مرکزی معراج شهدا وارد قم شده و پس از برگزاری مراسم باشکوه استقبال، وداع و تشییع، برای خاکسپاری به زادگاهش کرمان منتقل می شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchm6nx.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما