يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 31257
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

جمع آوری کمک های نقدی برای مردم ستم دیده یمن در لیالی قدر

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمع آوری کمک های نقدی برای مردم ستم دیده یمن در لیالی قدر خبر داد.
جمع آوری کمک های نقدی برای مردم ستم دیده یمن در لیالی قدر
به گزارش قم نیوز، امیر حسین علیمردانی با اشاره به شعله ور شدن آتش جنگ در منطقه که موجب بی خانه مانی و کشتار مردم مظلوم یمن شده است، اظهار کرد: در این راستا جمعیت هلال احمر استان قم در نظر دارد با توجه به اهداف بشر دوستانه خود برای حمایت و تسکین آلام دردمندان همنوع و مسلمان کشور یمن و همدری با هزاران کودک مجروح و مادر بی پناه و آسیب دیده با بهره گیری از فضای معنوی و صفای ایمانی ماه مبارک رمضان علی الخصوص در ایام پر فضیلت قدر و روز قدس با بسیج توان داوطلبان، اعضاء و خیرین نسبت به برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی به صورت نقدی اقدام کند.

وی ادامه داد: در نظر است در شب های قدر تعداد ۲۰ پایگاه در اطراف حرم مطهر، گلزار شهدای گمنام کوه خضر نبی و مجتمع امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ شب الی پایان برنامه های احیاء با حضور ۵۰ نفر از داوطلبان برپا شده و کمک های نقدی همشهریان خداجو و مومن قم در این پایگاه ها جمع آوری شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین در نظر است در مسسیر راهپیمایی روز قدس نیز با برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های نقدی برای مردم یمن، این اقدام خدا پسندانه همچنان ادامه یابد.

عليمرداني از امکان پرداخت غیر حضوری کمکهای نقدی خبر داد و گفت: در همين راستا شماره حساب‌هاي ۹۹۹۹۹ نزد بانك‌هاي ملت، ملي، صادرات، رفاه كارگران، تجارت، مسكن، دي، سپه و شهر جهت اخذ كمك‌هاي ريالي مردم شريف و همچنين شماره حساب۹۹۹۹۹۹ حساب ارزي (يورو) نزد بانك ملت و شماره ۷۰۲۰۷۰ حساب ارزي(دلار) نزد بانك ملي آماده جذب كمك‌ها به صورت غير حضوري اعلام مي‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم شریف قم دعوت می شود که در مساجدشان نیز در شب های قدر کمک های نقدی را جمع آوری و به جمعیت هلال احمر تحویل داده و یا به شماره حساب های فوق واریز کنند و فیش های واریزی را به حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchqinx.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما