دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 32337
به همت تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در تیپ ۸۳

قم نيوز : قم نگار: صبح امروز به مناسبت گرامی داشت شهیدان؛ رجایی و باهنر و هفته دولت مراسمی با حضور پایوران و سربازان تیپ ۸۳ روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) در نمازخانه تیپ ،برگزار شد .
مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در تیپ ۸۳
به گزارش قم نگار، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ؛فرمانده تیپ ۸۳ با اشاره به لزوم در طراز انقلاب اسلامی بودن مدیران جامعه ، طراز دولتمردان در نظام اسلامی را پیروی در گفتار و عمل از ولایت برشمرد و افزود؛هر دولتمردی که خودش را با این طراز تنظیم نماید از مشروعیت برخوردار بوده و مورد احترام و اکرام مردم و دوستداران ولایت است.

وی تابعیت محض شهیدان؛ رجایی وباهنر، در گفتار و عمل از ولایت را سبب نام گذاری ایام شهادت آنها به عنوان هفته دولت دانست.

فرمانده تیپ ۸۳ اعتقاد و اخلاق، خدمت به مردم ،عدالت محوری ، سلامت اقتصادی ، قانون گرایی ، حکمت و خرد گرایی ، سنجیده اظهار نظر کردن ، نگاه به بیرون نداشتن ، ادامه دادن راه امام و شهداء ، تکیه بر اسلامیت و آراء مردم ، دیدن واقعیت ها و خط قرمز بودن فتنه ۸۸ را از مهمترین شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب به عنوان شاخصه های دولت در طراز انقلاب اسلامی مطرح کرده اند، برشمرد.

وی با خاطر نشان کردن تکرار بیش از ۱۱۰۰ بار کلید واژه "فتنه" در سخنرانی های بعد از سال ۱۳۸۸ رهبر معظم انقلاب ، دوری از فتنه و فتنه گران را از برجسته ترین شاخصه های دولت در طراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر ، در پایان با یادآوری سخنان اخیر مسئولان آمریکایی که گفته اند : در این ۱۰ سال توافق با نفوذ فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی کاری می کنیم که رژیم ایران کلاً تغییر نماید؛اظهار امیدواری کرد که در سال همدلی وهم زبانی دولت ومردم، بتوانیم با کمک یکدیگر جلو نفوذ دشمن را گرفته و زمینه پیاده شدن منویات امام ره ورهبری را بیش از پیش مهیا نماییم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchqxnx.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما