سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 29890
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

موجودیت آل سعود در حمله به یمن متزلزل می شود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یمن کشوری است که دارای ارتش قدرتمندی است وعربستان خود گرفتار راحت طلبی است که می خواهد با نیروهای اجاره ای موجودیت خود راپیدا کند که در نهایت با این حمله اصل موجودیت اش گرفتار تزلزل می شود.
موجودیت آل سعود در حمله به یمن متزلزل می شود
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز ، با اشاره به حملات دولت آل سعود به ملت مظلوم یمن اظهارداشت: مجامع بین الملل درواکنش به این حملات خفقان گرفته اند و همچنین مجامع عمومی و کشورهای حوزه خلیج فارس نه تنها خاموش شده اند بلکه در جبهه ظالم قرار گرفته اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حمایت های آمریکا از دولت آل سعود در حمله به یمن افزود: حمایت آمریکا از عربستان در اصل بازی خوردن عربستان است که مثل همیشه فریب نقشه های آمریکا را خورده است .

حاجی صادقی بیان کرد: آمریکا در حمله عربستان به یمن چند هدف را دنبال می کند که اگر عربستان در یمن پیروز شود بر این کشور مسلط می شود و اگر هم عربستان شکست بخورد به خیال خویش به عنوان منجی وارد می شوند ولی دولت آمریکا اطلاع ندارند با حضور عربستان به جنگ یمن گردبادی درست شده که استکبار هم در آن غرق می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ملت یمن مظلومانه در برابر حملات آل سعود ایستادگی می کند عنوان کرد: ملت یمن همانند حملات گذشته آل سعود در برابر این حکومت ظالم ایستادگی می کند و در نهایت به پیروزی می رسد.

وی با اشاره به حمایت برخی کشورها از حملات آل سعودبه یمن تصریح کرد: ملت یمن بابت حمایت مجامع و کشورها از آل سعود ناراحت نباشد چون حکام مرتجع عرب و کشورهای مستکبر نمایندگان ملت ها نیستند و تنها برای رسیدن به هدف خود اقدام می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه با اشاره به وظیفه ملت ایران در قبال حملات آل سعود به کشور یمن اظهار داشت: ملت ما باید نسبت به ملت یمن دعا و هم دردی و حمایت معنوی کند و خشم و انزجار خویش را از حملات آل سعود نشان دهد.

حاجی صادقی با بیان این که حکومت آل سعود چوب بی تجربگی خود را می خورد بیان کرد: حکومت آل سعود با حمله به یمن بازی بسیار بدی را خورد و اگر گذشتگان این قدرت بودند نمی گذاشتند تا این حمله انجام شود.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امور حکومت آل سعود دست جوانان بی تجربه افتاده که آن ها هم بازیچه آمریکا شده اند و در نهایت در جنگ با یمن شکست سختی را خواهند خورد.

وی تصریح کرد: یمن کشوری است که دارای ارتش قدرتمندی است وعربستان خود گرفتار راحت طلبی است که می خواهد با نیروهای اجاره ای موجودیت خود راپیدا کند که در نهایت با این حمله اصل موجودیت اش گرفتار تزلزل می شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchv6ni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما