شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 51200
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور عنوان کرد

حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی : عضویت بیش از 155 هزار طلبه و روحانی در بسیج

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور از عضویت 155 هزار و 182 نفر در این سازمان یاد کرد و گفت: با توجه به تعاریف بسیج بیش از 99 درصد طلاب که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند بسیجی هستند.
عضویت بیش از 155 هزار طلبه و روحانی در بسیج
عضویت بیش از 155 هزار طلبه و روحانی در بسیج
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی ظهر امروز در چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه‌های علمیه، مسؤولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسؤولان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در سالن همایش مجتمع آموزشی فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه نزدیک به 155 هزار و 182 نفر در سازمان بسیج طلاب و روحانیون گردهم آمده‌اند، تصریح کرد: با توجه به تعاریف بسیج بیش از 99 درصد طلاب که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند بسیجی هستند.

وی با تاکید بر اینکه همکاری میان مسؤولان بسیج و مدیران حوزه مطلوب است، اضافه کرد:‌ حوزه و بسیج در همایش‌های منطقه‌ای بسیاری از برنامه‌ها را به صورت جامع دنبال کرده‌اند که همکاری با ستاد راهیان نور و برقراری با مخاطبان هدف در حوزه دین و انقلاب از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: حضور مسؤولان بسیج عراق در قم و تهران به منظور توجیه حشدالشعبی و الگوبرداری از طلاب ایرانی توسط طلاب عراقی، شرکت 5 هزار و 424 نفر در دوره‌های آموزشی و برپایی 4 هزار و 125 حلقه بخشی از دستاوردهای سازمان بسیج طلاب و روحانیون است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 16 هزار طلبه آموزش دیده را به عنوان مبلغ همراه کاروان‌های راهیان نور اعزام کرده‌ایم، مطرح کرد: برای راه‌اندازی غرفه‌های پاسخگویی در یادمان‌های راهیان نور با ستاد راهیان نور حوزه علمیه قم به همکاری متقابلی رسیدیم که خوشبختانه این برنامه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

محمدی شاهرودی با بیان اینکه یک هیأت اندیشه‌ورز ویژه خواهران بسیجی تشکیل دادیم، تصریح کرد: لاله افتخاری از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسؤول هیأت اندیشه‌ورز مرکز امور خواهران انتصاب شده است تا این هیأت فعالیت‌های خود را دنبال کند.

وی افزود: یک دوره آموزشی برای سرگروه‌های صادقین با حضور 530 نفر از برادران و 400 نفر از خواهران سرگروه برگزار شده است و در دوره تعالی اساتید روحانی بسیجی حوزه‌های علمیه نیز 600 نفر از برادران و 400 نفر از خواهران شرکت کرده‌اند.

 رئیس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اینکه در مدارس علمیه حلقه‌های صالحین توانمندی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: کارگاه آموزشی یک روزه با حضور 5 هزار و 424 نفر و جشنواره فرهنگی ورزشی نیز با حضور 5 هزار و 200 نفر برگزار شده است.

وی از دیگر برنامه‌های طرح صالحین یاد کرد و گفت: 4 هزار و 500 جلد نشریه صادقین با موضوعات سیاسی و بصیرتی، 5 هزار جلد کتاب سال صادقین ویژه سرگروه‌های بسیج طلاب و روحانیون و 12 هزار جلد فصلنامه نور اندیشه ویژه فرماندهان حوزه و پایگاه بسیج طلاب و روحانیون کشور منتشر شده است.

محمدی شاهرودی با بیان اینکه برای برقراری ارتباط با مخاطبین جامعه هدف، سایت وبلاگ پرتال تخصصی پژوهشکده مجازی بنیان را تاسیس کردیم که بیش از 600 هزار بازدید کننده داشته است، عنوان کرد: شهادت آیت‌الله مفتح بهانه‌ای برای برگزاری نشست مشترک میان اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در سراسر کشور با هدف اشاعه فرهنگ وحدت حوزه و دانشگاه بوده که به خوبی از این نشست استفاده کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: برنامه معرفی شهدای شاخص بسیج طلاب در سطح کشور با هدف اشاعه‌ی فرهنگی ایثار و شهادت هر ساله برگزار می‌شود که شامل تدوین ویدئو کلیپ و پخش از تلویزیون، تهیه و توزیع بروشور از زندگی نامه شهیدان و برگزاری یادواره شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchvinm.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما