چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 47520
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

برگزاری رقابت‌های انتخابی 3 رده سنی تکواندو در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی سه رده سنی بخش پسران برای شناخت برترین‌های اوزان مختلف در قم خبر داد.
برگزاری رقابت‌های انتخابی 3 رده سنی تکواندو در قم
محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در تقویم سال 1396 هیأت‌ تکواندو استان قم برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی در نظر گرفته شده است و اعزام‌های مختلفی نیز به رقابت‌های کشوری این رشته خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت‌ تکواندو استان قم، روز جمعه پانزدهم اردیبهشت  ماه برای برگزاری مسابقات کیوروگی قهرمانی و انتخابی قم برنامه‌ریزی شده و تکواندوکاران شرکت کننده در سه رده سنی برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده جنب بوستان هاشمی قم، در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و در رده کمربند قرمز، مشکی و آبی‌هایی برگزار می‌شود که در این ماه توانسته‌اند کمربند قرمز بگیرند.

وی در ادامه به شرایط ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: ثبت‌نام تا روز یازدهم اردیبهشت  ماه انجام می‌شود و در رده سنی خردسالان مسابقات با عنوان غنچه‌های تکواندو ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1387 به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: رقابت‌های رده سنی نونهالان تکواندو انتخابی قم با عنوان شکوفه‌های تکواندو و با جدال تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1387 برگزار می‌شود و پیکارهای رده سنی نوجوانان نیز با عنوان جام آینده‌سازان تکواندو بین تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام حضوری انجام نمی‌شود، ضمن اینکه ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس، رضایت‌نامه‌های ولی و مربی تکواندوکار در زمان وزن‌کشی الزامی است و امیدوارم با پایان این رقابت‌ها یک تیم پرقدرت و آماده را برای رقابت‌های کشوری انتخاب کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchvmnk.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما