سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48619
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم خبر داد

اعزام 100 مفسر قرآن به مراکز استان و خارج از کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم گفت: با حمایت دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، بیش از 100 مفسر قرآن به مراکز استان و خارج از کشور اعزام می‌شوند.
اعزام 100 مفسر قرآن به مراکز استان و خارج از کشور
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمدی قمی دوشنبه شب در همایش مفسران قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار کرد: تلاش مجمع عالی تفسیر این است که مباحث تفسیری قرآن بر تمام علوم انسانی غالب شود و بر این باور هستیم که با تکیه بر قرآن، انسان‌ها به زندگی طیب و طاهر می‌رسند.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف، خلأها و نیازهای جامعه شناسایی شده است و برای پر کردن آنها اقدامات خوبی صورت گرفته است. یکی از این اقدامات، شناسایی اساتید تفسیر قرآن کریم و اعزام آنها به استان‌های مختلف است که دو سال قبل آغاز شد و 30 استاد به مراکز استان‌ها اعزام شدند.

دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم تصریح کرد: سال گذشته 62 نفر به مراکز استان‌ها و شهرهای دوم استان‌ها اعزام شدند و امسال نیز زمینه اعزام 100 نفر از اساتید فراهم شده است و چندین استاد نیز به خارج از کشور برای تفسیر قرآن مجید اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) سبب شده است تا علاوه بر مبلغانی که مورد حمایت سازمان تبلیغات هستند، 40 نفر دیگر نیز مبلغ اعزام شوند و این توفیقی است که با حمایت مسؤولان دارالقرآن فراهم شده است.

احمدی قمی افزود: تنها چیزی که می‌تواند سعادت جامعه اسلامی و ایران را تامین کند، اقتدا به قرآن است و باید مفاهیم و آموزه‌های قرآنی را در جامعه گسترش بخشیم تا راه سعادت جامعه فراهم شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchw-nk.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما