چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 49889
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی

4 تیم به نیمه نهایی جام رسانه‌ها صعود کردند

قم نيوز : قم نیوز: دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان رسانه‌های استان قم با صعود چهار تیم به مرحله نهایی این بازی‌ها به پایان رسید.
4 تیم به نیمه نهایی جام رسانه‌ها صعود کردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها امسال با حضور هشت تیم آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

در گروه نخست مرحله مقدماتی این بازی‌ها، تیم‌های منتخب خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌های قم، معاونت سیمای قم، دانشکده صدا و سیما و حراست مرکز قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و دو تیم خبرنگاران ورزشی و دانشکده صدا و سیما موفق به کسب مجوز صعود از این گروه شدند.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم نیز چهار تیم معاونت فنی صدا و سیما، فرزندان کارکنان سازمانی، تاسیسات و واحد مرکزی خبر قرار گرفته‌ بودند و دو تیم واحد مرکزی خبر و تاسیسات صدا و سیما نیز از این گروه مجوز صعود به مرحله نهایی بازی‌های امسال جام رمضان رسانه‌های قم را به دست آوردند.

این بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی صدا و سیمای مرکز قم و هر شب در حضور جمع زیادی از علاقمندان به فوتسال به در حالی برگزار می‌شود که در شب پایانی دیدارهای مرحله مقدماتی‏، در گروه نخست تیم خبرنگاران ورزشی قم با نتیجه سه بر دو مقابل تیم معاونت سیما به برتری رسید و به سومین برد متوالی خود دست یافت.

در دیگر دیدار گروه نخست تیم دانشکده صدا و سیما با نتیجه پرگل و عجیب 10 بر 2 مقابل تیم حراست صدا و سیمای قم به برتری دست یافت و بدین ترتیب از این گروه تیم خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌های قم با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین و تیم دانشکده صدا و سیما به عنوان تیم دوم صعود کردند.

در شب پایانی دیدارهای گروه دوم مقدماتی نیز تیم واحد مرکزی خبر با پنج گل معاونت فنی را برد و تاسیسات نیز پنج بر صفر از سد تیم فرزندان کارکنان عبور کرد تا بدین‌ترتیب در نیمه نهایی، امشب خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌ها با واحد مرکزی خبر و تاسیسات با دانشکده صدا و سیما به مصاف یکدیگر بروند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchw6nk.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما