شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46279
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه مجلس:

مردم با احساس مسؤولیت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی آمریکا در دولت قبل و یاوه سرایی‌های دولت جدید با حضور خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.
مردم با احساس مسؤولیت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: امسال هم همانند گذشته شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هستیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که انقلاب را به وجود آوردند شاید دیگر امروز بین ما حضور نداشته باشند، تاکید کرد: با این وجود شاهد هستیم که نسل سوم و چهارم انقلاب حضوری پرشور در صحنه دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان امروز به نوعی انقلابی تر از جوانان دوره انقلاب هستند بیان کرد: جوانان امروز قلبشان برای انقلاب و رهبری می‌تپد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که جوانان امروز از جوانان زمان انقلاب پای کارتر هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان با حضور خود در صحنه نشان می‌دهند که مانند برخی خسته نیستند افزود: امسال با وجود اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا مردم با احساس مسؤولیت بیشتری در صحنه حضور یافته‌اند.

امیرآبادی تاکید کرد: مردم با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی آمریکا در دولت قبل و یاوه سرایی‌های دولت جدید با حضور خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که با وجود برخی از مشکلات معیشتی همچنان حامی و پاسدار انقلاب هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchwink.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما