يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 42813
منبع : پایگاه خبری پلیس

همکاري پليس و مخابرات استان قم به منظور گسترش امنيت هوشمند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان گفت: سيستم هاي هوشمند مشکلات ترافيکي را تا حد زيادي کاهش مي دهد.
همکاري پليس و مخابرات استان قم به منظور گسترش امنيت هوشمند
به گزارش قم نیوز، سردار" کاظم مجتبايي "در ديدار مهندس دهناد مديريت مخابرات منطقه  استان قم با بيان اينکه کسب موفقيت يک مدير با رضايت مندي مردم حاصل مي شود، گفت:ارتباط با مردم و تعامل با ساير سازمان ها در مديريت کلان مهم است.

وي استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي بسيار حائز اهميت خواند و افزود: وسعت اين ظرفيت به اندازه کل جمعيت است و مي توان با مشارکت تمام دستگاه ها اقدامات اجتماعي را به صورت زيربنايي، پايه ريزي و مديريت کرد.

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه با اشاره به مشکلات ترافيکي در استان قم تصريح کرد: مسيرهاي عبوري داخل شهر پاسخگوي ترافيک نيست و قم از نظر زيرساختي در بحث ترافيک وضعيت مناسبي ندارد براي برطرف کردن اين مشکلات نيازمند هوشمندسازي ترافيکي هستيم.

مهندس دهناد نيز در سخناني اظهارداشت:تلاش بر اين است که زيرساخت هاي مخابراتي به گونه اي طراحي شود تا در آينده نزديک مردم بتوانند از تلفن ثابت بهره بيشتري ببرند و امکانات بيشتري از اين طريق در اختيار مردم قرار گيرد که اقبال شان نسبت به تلفن ثابت بيشتر شود.

مدير مخابرات منطقه  استان قم افزود: ما به دنبال سيستم هاي جديدي هستيم که با نصب آن ها هم بسياري از مشکلات ترافيکي کلانشهر قم حل شود و هم در زمينه توسعه کنترل هوشمند هميار امنيت ساز شويم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchx6nk.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما