پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 52461
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در 3 رده سني صورت مي‌گيرد

رقابت دختران كاراته‌كاي قم در 3 رده ليگ‌هاي ايران

قم نيوز : قم نیوز: دختران كاراته‌كاي استان قم در كاتا و كوميته از امروز در سه رده سني ليگ‌هاي كاراته باشگاه‌هاي كشور برابر حريفان خود به ميدان مي‌روند.
رقابت دختران كاراته‌كاي قم در 3 رده ليگ‌هاي ايران
رقابت دختران كاراته‌كاي قم در 3 رده ليگ‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز، قم که یکی از استان‌های موفق و شاخص کاراته ایران در لیگ‌های رده‌های سنی پایه به شمار می‌رود از امروز با اعزام دختران مستعد هر دو بخش کاتا و کومیته رسما فعالیت خود را دوره جدید لیگ‌های این رشته آغاز کرد و پسران کاراته‌کا نیز به زودی رقابت خود را در لیگ‌های سال 96 استارت می‌زنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته از امروز استارت رقابت‌های فصل جدید لیگ‌های کاتای نونهالان، خردسالان، جوانه‌ها و آینده‌سازان کشور زده شد و دختران کاراته‌کای قم نیز در این لیگ‌ها با حریفان خود روبه‌رو می‌شوند.

هفته نخست فصل 1396 لیگ‌های کاتای خردسالان، نونهالان، جوانه‌ها و آینده‌سازان کاراته ایران امروز و لیگ‌های کومیته جوانه و آینده‌سازان فردا در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و استعدادهای کومیته و کاتای قم در سه رده سنی به میدان خواهند رفت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی لیگ‌های کاتای خردسالان، نونهالان، جوانه‌ها و آینده‌سازان با حضور سرپرستان تیم‌ها برگزار شد و تیم قم با با نام ایثار در فصل جدید لیگ کاراته دختران کشور در رده‌های خردسالان، نونهالان و نوجوانان به میدان می‌روند.

این در حالی است که در ترکیب تیم کاتای دختران خردسا قم زهرا اخویان، فاطمه اخویان، ملیکا محمدزاده، نازنین صفری و نگین پیشوایی برابر حریفان به میدان می‌روند، ضمن اینکه اعضای تیم کاتای نونهالان قم فاطمه قازان، نرگس فدایی و فاطمه حسنی هستند.

در در ترکیب تیم کومیته جوانه ریحانه شمس‌اللهی،  هانیه محمدی، مهدیس امیری، مائده مومنی ، نگین دریس، مبینا ابرقویی و فاطمه جمالی‌زاده عضویت دارند، در حالی که تیم کاراته ایثار قم در بخش کاتا با مربیگری آرزو شریفی و در بخش کومیته با مربیگری محدثه اخویان اعزام شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzknm.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما