سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 27081
در جام حذفی فوتبال کشور

شهرداری اردبیل حریف تیم فوتبال صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور حریف تیم فوتبال شهرداری اردبیل شد.
شهرداری اردبیل حریف تیم فوتبال صبای قم شد
به گزارش قم نیوز، قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادی خرمشهر امروز برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

تیم فوتبال صبای قم در این مرحله که به صورت تک بازی برگزار می‌شود باید عارم اردبیل شود تا با تیم شهرداری اردبیل مسابقه دهد.

این در حالی است که دو تیم پیش از آغاز چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر در دیداری تدارکاتی در اردبیل به مصاف هم رفتند که در آن مسابقه صبای قم با تک گل محسن کرمی بازیکن قمی خود موفق به شکست شهرداری اردبیل شد.

شهرداری اردبیل در دو مسابقه قبلی خود در جام حذفی ابتدا تیم یزدلوله را حذف کرد و سپس تیم استقلال آبی تهران را از پیش رو برداشت تا حریف تیم فوتبال صبای قم شود و بار دیگر در اردبیل از صبا پذیرایی کند.

این در حالی است که قرار است از امسال، مسابقات جام حذفی کشور از مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما مسابقات مراحل پیشین از جمله نخستین بازی صبای قم، به صورت تک بازی برگزار می‌شود و میزبان آن را قرعه کشی مشخص می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم در صورت پیروزی در مرحله یک شانزدهم نهایی و حضور در جمع ۱۶ تیم پایانی به مصاف برنده دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال اهواز می‌رود.

صبا سال گذشته در مسابقات جام حذفی کشور در مرحله یک شانزدهم نهایی به تیم نفت امیدیه برخورد کرد و در قم مقابل این تیم یک بر صفر شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت در حالی که باشگاه صبا در آن زمان اعلام کرده بود مسابقات جام حذفی برای این تیم اهمیت ندارد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdchzvni.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما