سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 5804
جهان بینی عنوان کرد:

تدوین طرح جامع توسعه ورزش همگانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: طرح جامع توسعه ورزش همگانی، با هدف توسعه این بخش در بین مردم و همچنین تمام بخش‌ها تدوین شده است.
تدوین طرح جامع توسعه ورزش همگانی در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی اظهار کرد: در سال‌های اخیر میزان مشارکت مردم در ورزش همگانی افزایش یافته و این مهم موجب شده است تا برای ایجاد راهکارهایی جدید به منظور افزایش حضور مردم در ورزش همگانی و از سوی دیگر تهیه و تجهیز امکانات مناسب برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع توسعه ورزش همگانی قم، ابراز داشت: طرح جامع توسعه ورزش همگانی، توسعه این بخش در بین مردم و همچنین تمام بخش‌ها اعم از ورزش حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش را شامل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر توجه بیش از پیش به توسعه ورزش همگانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز نگاه به تمام ابعاد ورزش نگاهی تربیتی و فرهنگی است که این مهم رسالت ما در مقابل مردم را سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: در شهر قم نیز که یکی از شهرهای مهم فرهنگی در کشور است،‌ تلاش کرده‌ایم به نگاه و رویکرد فرهنگی و تربیتی در ورزش دست یابیم و اداره کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه و در بخش انتصابات مسوولان هیئت‌های ورزشی این مهم را مورد توجه قرار داده است.

جهان‌بینی‌ توجه به ورزش روستاها و محلات را از دیگر نکات مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم دانست و اظهار داشت:‌ اجرای طرح جامع توسعه ورزش همگانی برای هر یک از دستگاه‌های استان ماموریت‌های مهمی در عرصه ورزش پیش‌بینی کرده است که حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت توجه به ورزش قهرمانی در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: ورزش قهرمانی یکی از ماموریت‌های مدیریت ورزش کشور است و به نوعی قله ورزش، ورزش قهرمانی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: از سه سال گذشته به منظور توسعه بخش قهرمانی ورزش استان و در واقع تحقق امر قهرمان پروری و شناخت استعدادها، راه‌اندازی لیگ‌های استانی در اولویت فعالیت هیئت‌ها قرار گرفته است.

جهان بینی تاکید کرد: امیدوارم با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، در سال جدید با تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین جذب حامیان مالی برای تیم‌های ورزشی استان بتوانیم گام‌های موثری برای توسعه ورزش قم برداریم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.uawct1av5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما