?>?> زیرساخت‌های گردشگری مذهبی در قم تقویت شود | قم نیوز
چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 29639
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران:

زیرساخت‌های گردشگری مذهبی در قم تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت‌الله سیستانی با اشاره به اینکه تقویت روحیه انتقادپذیری در شهرداری اقدامی ارزنده است، بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری مذهبی در قم تاکید کرد.
زیرساخت‌های گردشگری مذهبی در قم تقویت شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام شهرستانی در دیدار با سرپرست شهرداری قم و مدیران شهرداری قم با اشاره به اینکه در کنار تخصص و تعهد باید مسئله مدیریت مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: در جامعه ما یکی از مسائل مهم که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله مدیریت است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در عرصه گردشگری به بهترین شکل بهره‌برداری کرد، افزود: یکی از مشکلات این است که گویا به گونه‌ای تفهیم شده است که ما قدرت انجام امور را نداریم؛ در حالی که بهترین چهره‌ها و نیروها در کشور می‌توانند بهترین خدمات را انجام داده و گام‌های بلندی در عرصه پیشرفت بردارند.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها از هوش و ذکاوت نیروهای کشورهای جهان سوم به نفع خود بهره‌ می‌برند، خاطرنشان کرد: اینکه در شهرداری قم روحیه انتقاد پذیری در حال تقویت است اقدام بسیار ارزنده‌ای است و اگر این روحیه تقویت شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل می‌شود.

آیت الله شهرستانی بهره‌مندی از مشورت در مدیریت شهری را امری شایسته دانست و افزود: اختلاف نظر در امور مختلف امری طبیعی است ولی اختلاف نظر نباید به هیچ وجه سبب تنش و درگیری شود.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به اینکه شهرداری باید تلاش کند که برای ام‌القرای جهان تشیع کارهای مهمی انجام دهد، اظهار داشت: باید زیرساخت‌های گردشگری مذهبی در قم به ویژه برای حضور زائران در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مهیا شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdci3qar.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما