سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 45019
منبع : پایگاه اطلاع رسانی احمد امیرآبادی فراهانی

نماینده مردم قم در مجلس: مردم از روند اجرای پروژه ۱۵ خرداد ناراضی هستند

قم نيوز : قم نیوز: احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند فعالیت و مشکلات پروژه تقاطع ۱۵ خرداد که در دفتر این نماینده برگزار شد، اظهار داشت: از زمانی که قرارگاه سازندگی قائم در عرصه سازندگی فعال شد بسیار خوشحال شدیم که این قرارگاه می‌تواند کمک یار دولت در امور سازندگی و آبادانی کشور باشد.
نماینده مردم قم در مجلس: مردم از روند اجرای پروژه ۱۵ خرداد ناراضی هستند
به گزارش قم نیوز، وی به ویژگی‌های شهر قم در وجود قومیت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: وجود مراجع عظام تقلید، مرکزیت کشور، دسترسی آسان به مسئولین کشوری و استانی و وجود قومیت‌های گوناگون در این شهر بر ویژگی‌های قم افزوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح‌های شهری به علت جامعیت فراوان باید در اسرع وقت آغاز و با سرعت به اتمام برسد و در برخی موارد منجر به تعویض شهرداران و پاسخگویی مسئولین می‌شود چرا که تأخیر در اجرای پروژه‌ها صدای مردم را در می‌آورد.

وی با بیان اینکه تقاطع ۱۵ خرداد از جمله پروژه‌های شهری است که تأخیر و تعلل در آن باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است، بیان کرد: در این تقاطع به علت مرکزیت در شهر، تردد بالا و وجود مردمی اصیل و با دسترسی بالا به مسئولین کشوری باعث شده مشکلات آن خیلی سریع منتقل شود و یکی از موارد اعتراض مردمی و مراجعات همین پروژه می‌باشد.

امیرآبادی این پروژه را برای نمایندگان شهر مهم دانست و گفت: پروژه‌های شهری کلاً برای نمایندگان مهم است ولی این پروژه به علت در چشم بودن و مرکزیت شهر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طولانی شدن این پروژه سبب نارضایتی مردم منطقه شده که باید با همکاری دو جانبه شهرداری و قرارگاه قائم زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا گره‌ی از مشکلات ترافیکی استان باز کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3ua5.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما