چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 30484
در دیدار مسئولان پدافند هوایی سپاه مطرح شد؛

توصیه‌های آیت الله علوی گرگانی جهت دستیابی به سعادت اخروی

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان در دیدار با مسئولان پدافند هوایی سپاه قم بر حفظ کرامت قرآن کریم و عمل به دستورات دین برای دستیابی به سعادت اخروی تاکید کرد.
توصیه‌های آیت الله علوی گرگانی جهت دستیابی به سعادت اخروی
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان پدافند هوایی سپاه با اشاره به اینکه سینه پیامبر اکرم (ص) مرکز قرآن بود اظهارداشت: پیامبر که خود قرآن مجسم بود می‌فرمود در شنیدن قرآن لذتی است که در دانستن آن نیست.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه ما دربرخی موارد راه تشیع را گم کرده‌ایم افزود: برادران اهل تسنن در برخی موارد بیشتر از ما دنبال روی مرام اهل بیت (ع) هستند و ما در برخی موارد عقب افتاده‌ایم و این به این دلیل است که پیرو راه پیشوایمان نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برادران اهل تسنن در هنگام تلاوت قرآن کمترین صحبتی نمی‌کنند تصریح کرد: حرف زدن هنگام تلاوت قرآن و هنگامی که خداوند در حال سخن گفتن با ماست بی‌ادبی است و ما باید این رویه را در خود اصلاح کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه همه ما فانی هستیم خاطر نشان کرد: در روز قیامت ۱۲۰ هزار صف از افراد تشکیل می‌شود که از آن ۸۰ هزار صف برای امت آخر زمان است و ۴۰ هزار برای سایر ملت هاست.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه پرونده تمام امت‌ها در آخر به پیامبر اسلام داده می‌شود، افزود: مهر تائید نهایی را پیامبر ما بر پرونده تمام امت‌ها می‌زند و تائید کننده نهایی ایشان هستند.

وی با اشاره به اینکه اضطراب و تشویش عامل فراموشی است، گفت: نماز و عبادات در این دنیا سبب می‌شود که در روز قیامت ما دین و پیامبر خود را به یاد داشته باشیم و غفلت در این اعمال باعث می‌شود که اضطراب روز قیامت تمام دینمان را از یادمان ببرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci55ap.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما