شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 45334
تغییر و تحولات در شنای قم

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیأت‌ شنا قم/ پایان 8 سال ریاست جمال

قم نيوز : قم نیوز: ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم توسط امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان قم آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیأت‌ شنا قم/ پایان 8 سال ریاست جمال
به گزارش قم نیوز، با پایان دوره چهار ساله ریاست مسعود حسین‌جمال در هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، اداره‌کل ورزش و جوانان این استان براساس تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیات‌های ورزشی ثبت نام از متقاضیان احراز پست ریاست این هیأت‌ ورزشی را آغاز کرده است.

بر همین اساس از علاقمندان واجد شرایط دعوت شده است تا روز بیست و سوم دی‌ماه به‌منظور ثبت‌نام و ارائه مدارک خود به دفتر امور مجامع هیأت‌های ورزشی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم مراجعه کنند زیرا درخواست یا شکایت دریافتی پس از پایان مهلت اعلام شده قابل رسیدگی نخواهد بود.

از جمله شرایط کاندیداتوری و احراز ریاست این هیأت‌ ورزشی، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سوء‌سابقه کیفری، دارا بودن حداقل ۳۰ سال سن، و دارا بودن حداقل تحصیلات فوق‌دیپلم است.

همچنین از جمله مدارک مورد نیاز برای کاندیداتوری، ‌تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی شامل کوتاه‌مدت و میان‌مدت و نحوه تامین منابع مالی هیات، معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب‌رئیس هیأت‌ همراه با تصویر کارت ملی و مدارک مربیگری و داوری است.

هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو یکی از ۴۳ هیأت‌ ورزشی استان قم است و چهار سال قبل که مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی تشکیل و حسین‌جمال به عنوان رئیس این هیأت‌ انتخاب شد، رئیس منتخب اعضای مجمع این هیأت‌ ورزشی برای دومین دوره چهار ساله مسوولیت ریاست را بر عهده گرفت.

دقیقا هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بود که مجمع انتخابات هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت‌، با حضور سرپرست وقت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان و همچنین مدیرکل وقت و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع که با حضور ۱۷ نفر از اعضای مجمع انتخابات هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم برگزار شد، مسعود حسین جمال که در چهار سال قبل از آن یعنی در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ این مسوولیت را بر عهده داشت، با رای اعتماد اعضای مجمع برای مدت چهار سال دیگر تا سال ۱۳۹۵ به عنوان رئیس هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو قم از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.

در آن مقطع دیگر کاندیدای ریاست هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم علی حامدی بود که گزارش کاملی از برنامه‌ها و اهداف خود برای تحول در شنا، شیرجه و واترپلو قم را به اعضای مجمع ارائه کرد اما اعضای مجمع به وی تنها یک رای دادند.

در جدال دو کاندیدا بحث و موضوعات مختلفی برای احراز ریاست چهار ساله هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم مطرح شد که رقابت بین هر دو را بسیار داغ و پر حرارت کرده بود تا اینکه تمام نگاه‌ها به شمارش آرای اعضای مجمع دوخته شد تا رئیس جدید انتخاب شود.

در حالی که ۱۷ نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم بودند، بر خلاف بسیاری از مجامع که حداقل یک یا دو غایب داشتند این بار تمام اعضا حاضر بودند و ۱۷ نفر رأی خود را به گلدان انداختند.

با شمارش آرای مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم ۱۶ رأی خود را به مسعود حسین جمال و یک رأی را به علی حامدی دادند تا بدین ترتیب جمال بار دیگر مسوولیت ریاست هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdci5pa5.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما