سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 29314
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت:

میزان مصرف سوخت در صنعت مرغداری قانونمند شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در صنعت مرغداری گفت: میزان مصرف سوخت در صنعت مرغداری قانونمند شود.
میزان مصرف سوخت در صنعت مرغداری قانونمند شود
به گزارش قم نیوز، اسدالله احمدی‌نژاد ظهر امروز در نخستین کنفرانس و کارگاه آموزشی مدیریت و بهره‌وری انرژی در صنعت طیور که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات برگزار شد، اظهار داشت: در افق سال ۲۰۴۰ سوخت‌های فسیلی ۵۱ درصد سوخت‌های جهانی را تامین می‌کنند و انرژی هسته‌ای به ۷ درصد می‌رسد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی بیان کرد: در این سه دهه فرآوردهای نفتی مصرف خود را داشته ‌و کماکان فرآورده‌های نفتی در کشور در حال مصرف است که باید در این زمینه اقدامات مناسبی اندیشیده شود.

وی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در صنعت مرغداری کشور عنوان کرد: بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در صنعت مرغداری ضرورت دارد که در این راستا به اقدامات قانونی نیازمند هستیم و راهکار‌های آن مدیریت قیمت، فرهنگ سازی و فناوری‌های نوین است.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی نفت با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته توسط شرکت نفت از مرغداری‌های کشور تصریح کرد: در سال ۹۲ حدود یک میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی که عمدتا گازوئیل بود به ۱۱ هزار مرغداری اختصاص پیدا کرد تا در راستای فعالیت خود دچار کمبود انرژی نشوند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5par.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما