دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 27334
لیگ امیدهای کشور/

شکست صبا برابر گیتی پسند/ تعویض های اجباری کار دست گنجیان داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در لیگ فوتبال دسته اول امید کشور برابر تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان مغلوب شد و برای نخستین بار طعم شکست را چشید.
شکست صبا برابر گیتی پسند/ تعویض های اجباری کار دست گنجیان داد
به گزارش قم نیوز، هفته سوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور امروز آغاز شد که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال صبای قم برابر گیتی پسند اصفهان به توفیقی دست پیدا نکرد.

صبا که پیش از این مسابقه با تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه خود قرار داشت با شکست ۲ بر یک برابر گیتی پسند صدر جدول را از دست داد تا به انتظار دیدار هفته آینده برابر قشقایی شیراز بنشیدند.

ترکیب تیم فوتبال صبای قم را در بازی امروز محمدرضا قدرتی‌پور (رامین خنار)، حمیدرضا نصاری‌زاده، محمدجواد صفری، محمد کتابداری (حسین نوع خواه)، محمد صادق رضا‌زاده (امین قزه گوزلو)، آرمان عباسی، محسن فرقانی، داوود بهادری، میلاد آبادی، سجاد کرمان و محسن کرمی تشکیل دادند.

در این بازی گیتی پسند در نیمه نخست با به ثمر رساندن ۲ گل، صبا را غافلگیر کرد اما تلاش صبا در نیمه دوم برای به تساوی کشاندن بازی بی‌ثمر بود و تنها یک بار در دقیقه ۸۵، حمید نصاری‌زاده مدافع پیش تاخته صبا توانست یکی از گل‌های خورده صبا را جبران کند.

نکته قابل توجه این بازی، مصدومیت دو بازیکن صبا و اجباری بودن ۲ تعویض از ۳ تعویض این تیم بود چنان که ابتدا محمد کتابداری به دلیل مشکل جسمانی زمین مسابقه را ترک کرد و سپس محمدرضا قدرتی‌پور دروازه‌بان صبا آسیب دید و جای خود را به خنار داد.

سجاد کرمان که در دیدار روز گذشته تیم بزرگسالان صبای قم برابر فولاد خوزستان در دقایق پایانی به میدان رفته بود به همراه دیگر بازیکنان رده سنی امید تیم اصلی صبا با پرواز مستقیم از اهواز خود را به محل برگزاری مسابقه رساندند تا تیم امید صبا را همراهی کنند.

صبای قم در این مسابقات با تیم‌های فولاد یزد، برق شیراز، پتوی لاله اصفهان، قشقایی شیراز و صنایع گیتی پسند اصفهان همگروه شده است و پس از انجام مسابقات خود به صورت رفت و برگشت در صورت قرار گرفتن در رتبه‌های اول و دوم جدول به مرحله دوم صعود می‌کند.
گزارشگر :
https://qomnews.ir/vdci5par.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما