پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 39854
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقويت تعاملات شهرداري قم با اداره كل اوقاف و امور خيريه استان

قم نيوز : قم نیوز: با تشكيل كارگروهي بين شهرداري قم و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تعاملات اين دو دستگاه تقويت مي‌يابد.
تقويت تعاملات شهرداري قم با اداره كل اوقاف و امور خيريه استان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سيد اسماعيل حسيني مقدم مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم در حاشيه برگزاري جلسه هم انديشي با قائم مقام شهردار قم و مديران شهرداري با اشاره به برگزاري هفتگي جلسات اين كارگروه گفت: در راستاي تسهيل در تعاملات و حل مشكلات دو دستگاه اين كارگروه تشكيل شده كه به بررسي مسائل و ارائه راهكارهاي مناسب در اين زمينه و در نهايت عقد تفاهم نامه في مابين مي پردازد.

وي بهبود روابط بين دو دستگاه در چند ماهه اخير را مثبت ارزيابي نمود و گفت: روحيه خوبي جهت رفع اختلافات در مجموعه شهرداري شكل گرفته است و اميدواريم در آينده نزديك شاهد تعاملات بيشتر دو دستگاه باشيم.

وي تشكيل اين كارگروه را حاكي از توجه ويژه شهردار قم و همكاري شوراي شهر نسبت به اين مقولات دانست و افزود: اميدواريم با تشكيل اين كارگروه مشكلات اين دو دستگاه به حداقل رسيده تا فرصت خوبي براي خدمت رساني هرچه بهتر به شهروندان در زمينه توسعه خدمات اجتماعي، فرهنگي و مذهبي فراهم شود.

حسيني مقدم گفت: لازم است ضمن مراعات حقوق موقوفات امكان اجراي طرح هاي شهرداري در املاك وقفي كه قابل استفاده براي عموم مردم مي‌باشد وجود داشته باشد.

وي بر تحقق برنامه هاي مناسب اجتماعي و فرهنگي تاكيد نمود و ابراز داشت: شهرداري امكانات فرهنگي خوبي در اختيار دارد كه تعامل فرهنگي و اجتماعي بين دو دستگاه منجر به تحقق اين گونه برنامه‌ها خواهد شد.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان قم ماهيت وقف را ماهيتي كاملا اجتماعي و فرهنگي دانست و افزود: وقف يكي از مقولات شهروند محور محسوب مي شود كه استفاده از اين پتانسيل امكان خدمت رساني بهتر به شهروندان را فراهم خواهد نمود.

وي از روحيه خوبي كه جهت رفع اختلافات دو دستگاه در مجموعه شهرداري شكل گرفته است تجليل نمود و ابراز داشت: اميدواريم در آينده نزديك شاهد تعاملات بيشتر بين دو دستگاه باشيم.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5vap.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما