سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 26894

لیگ برتر هندبال و بلاتکلیفی نماینده قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیات هندبال استان قم گفت: فرصت کوتاهی برای اعلام آمادگی حضور نماینده قم در لیگ برتر هندبال کشور باقی مانده است اما نماینده استان همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
لیگ برتر هندبال و بلاتکلیفی نماینده قم
به گزارش قم نیوز، ˈعلیرضا طباطباییˈ افزود: مهلت ثبت نام و واریز هزینه حضور در لیگ برتر هندبال کشور در حالی روز ۱۵ شهریور به پایان می رسد که عدم واریز وجه مطالبه شده از سوی فدراسیون هندبال به منزله انصراف از حضور در فصل آینده لیگ برتر است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ شهریورماه به عنوان زمان قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال کشور تعیین شده است گفت: سال گذشته با نام صبای قم در مسابقات حاضر شدیم و امسال نیز مسوولان استان و هیات مدیره صبای قم قول مساعد داده اند که این باشگاه حامی مالی نماینده قم در لیگ برتر هندبال کشور شود.

وی ابراز داشت: در حالی که فرصت کمی تا پایان زمان باقی مانده برای اعلام حضور در لیگ برتر داریم باشگاه صبا هنوز موافقت قطعی خود را اعلام نکرده است و مسوولان استان نیز عنوان کرده اند که در بودجه امسال باشگاه صبای قم بودجه جداگانه ای برای هندبال و کشتی نیز دیده شده است.

رییس هیات هندبال قم ادامه داد: مدیرعامل باشگاه صبای قم تا این لحظه موافقت قطعی باشگاه را اعلام نکرده است و در عین حال از ما خواسته است تا با کمک اداره کل ورزش و جوانان و بخش خصوصی پای به لیگ برتر بگذاریم و گوشه ای از هزینه ها را نیز باشگاه صبا پرداخت کند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که گفته می شود نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان برای تیم هندبال صبای قم در بودجه امسال باشگاه صبا پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: نباید همه بودجه باشگاه صبا برای فوتبال هزینه شود و رشته های دیگر نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

طباطبایی افزود: پس از سقوط تیم جام الکتریک قم از لیگ برتر هندبال کشور، نزدیک به پنج سال از لیگ برتر دور بودیم و با قهرمانی در مسابقات دسته یک در سال ۹۱ مجددا به لیگ برتر راه یافتیم.

وی گفت: مسوولان باید قدر سهمیه لیگ برتری هندبال قم را بدانند که در صورت عدم حضور در لیگ برتر امسال به دشواری می توان به لیگ برتر راه یافت و این امر نیازمند هزینه های کلان است.

وی یادآور شد: سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان برای تیم هندبال صبای قم بودجه در نظر گرفته شد اما تاکنون بازیکنان و کادر فنی تنها ۲۰ درصد از رقم قرارداد خود را دریافت کرده اند.

تیم صبای قم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با کسب عنوان نهمی به کار خود پایان داد.

علاوه بر هندبال، استان قم در لیگ های برتر فوتبال و فوتسال کشور نماینده دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5var.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما