شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 51193
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم

اقدامات دکتر سقائیان‌نژاد در مدیریت شهری قم بی‌سابقه بوده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با تقدیر از خدمات دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در دوره مدیریت در این شهر گفت: شاید بتوان گفت اقداماتی که در دوره فعلی در شهر قم صورت گرفت بی‌سابقه و نمونه بوده است.
اقدامات دکتر سقائیان‌نژاد در مدیریت شهری قم بی‌سابقه بوده است
اقدامات دکتر سقائیان‌نژاد در مدیریت شهری قم بی‌سابقه بوده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسین معرفت در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با شهردار قم، با تقدیر از خدمات دکتر سقائیان‌نژاد در دوره مدیریت در این شهر گفت: شاید بتوان گفت اقداماتی که در دوره فعلی در شهر قم صورت گرفت بی‌سابقه و نمونه بوده است.

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به شکل بدی جا افتاده است و برخی ذهنیت درستی در این مورد ندارند.

معرفت با تاکید بر اینکه اگر نماز برای مردم خطر داشته باشد امر به معروف نیز خطر دارد گفت: روش‌های ستاد در امر به معروف و نهی از منکر کارشناسی شده است و به بهترین نحو ممکن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: نخستین کار انجام شده، تشکیل ستاد اجرایی هفته با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم است.

معرفت برگزاری تجمعی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار داد و گفت: در نظر داریم ضمن برگزاری این تجمع و بهره‌مندی از یک سخنران سرشناس، دیداری با علما و مراجع تقلید داشته و از منویات ایشان در خصوص این فریضه بهره‌مند شویم.

وی همچنین خواستار حضور رسانه‌ای مدیران استان و مدیران شهری در ترویج و تبیین مساله امر به معروف و نهی از منکر شد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipzaw.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما