پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 49916
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو خبر داد

اعزام شناگران قم به انتخابی تیم ملی زیر 15 سال

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از اعزام استعدادهای شنا قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی شنا مسافت کوتاه پسران ایران خبر داد.
اعزام شناگران قم به انتخابی تیم ملی زیر 15 سال
به گزارش قم نیوز، حسین حاجی‌اسماعیلی، اظهار کرد: این موضوع به اطلاع تمامی شناگران استان رسیده و علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل و آمادگی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی شنا مسافت کوتاه در رده سنی بالای 15 سال بخش پسران آماده خود را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، از 21 تا 23 تیر ماه به میزبانی هیأت‌‌ زنجان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به دفتر هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تا هشتم تیر ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم اضافه کرد: ساعت کاری دفتر هیأت‌‌ در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی منطقه دورشهر روزهای زوج از ساعت 10 تا 12 صبح است و با توجه به اینکه فصل تابستان و اوقات فراغت را پیش‌رو داریم، فعالیت‌های متنوعی برای اجرا در این فصل پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه از حضور مربیان شنا قم در دوره تئوری مربیگری خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نظر دارد دوره تئوری مربیگری درجه یک را توسط هیأت‌‌ ووشو برگزار کند، از مربیان هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو نیز برای حضور در این دوره آموزشی دعوت شده است و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

حاجی‌اسماعیلی در ادامه از برگزاری دوره آمادگی مربیان شنا قم ویژه فعالیت‌های سال جاری خبر داد و اضافه کرد: حضور تمامی مربیان دارای مدارک درجه‌های یک، دو و سه مربیگری که در شنا قم فعالیت می‌کنند و قصد ادامه فعالیت در سال ١٣٩٦ در استخرهای استان را دارند در این دوره الزامی بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود برگزاری کلینیک بین‌المللی شنا با حضور مدرس فدراسیون جهانی این رشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران، اما برای قم سهمیه‌ای پیش‌بینی نشده بود که با تلاش‌های فراوان و عنایت ویژه ریاست فدراسیون، سعید سالاری به نمایندگی از قم به واسطه برخورداری از شرایط لازم در این کلینیک حضور یافت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciq3a5.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما