شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46496
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر؛

تیم ایثار قم با غلبه بر هیئت زنجان راهی مرحله نهایی شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با غلبه بر تیم هیئت جانبازان زنجان راهی مرحله نهایی لیگ برتر شد.
تیم ایثار قم با غلبه بر هیئت زنجان راهی مرحله نهایی شد
به گزارش قم نیوز، مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روز جمعه به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم ایثار قم موفق شد جواز حضور در مرحله پایانی این مسابقات را به دست بیاورد.

تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت جانبازان زنجان جمعه شب در سالن شهدای بهزیستی قم برابر هم قرار گرفتند که در این بازی تیم ایثار قم با غلبه بر حریف خود موفق شد در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت به جمع ۴ تیم پایانی لیگ برتر صعود کند.

ایثار در این بازی در حالی به دیدار حریف خود رفت که در بازی رفت در زنجان موفق به شکست حریف خود شده بود و تیمی که می‌توانست ۲ بازی از مسابقات رودررو با حریف در این مرحله را به سود خود پایان دهد به مرحله بعد راه پیدا می‌کرد که این اتفاق در مسابقه روز جمعه رخ داد.

ایثار در این مسابقه در پایان نیمه نخست توانست  ۳۹ بر ۲۷ پیروز میدان شود و با حفظ روند برتری خود در ادامه بازی در نهایت موفق شد ۸۶ بر ۶۳ از سد حریف خود عبور کرده و به دور پایانی برسد.

شاگردان جواد شهره غلامی با کسب این پیروزی توانستند امید خود برای کسب یک قهرمانی دیگر را کسب کنند و اکنون در مرحله نهایی این مسابقات در مصاف با ۳ حریف دیگر از اصفهان، شیراز و آمل به دنبال قهرمانی دوباره هستند.

تیم ایثار قم از ابتدای لیگ برتر تاکنون ۶ بازی برگزار کرده که در هر ۶ مسابقه خود در این مسابقات پیروز شده است و تا پایان لیگ باید در ۳ مسابقه دیگر به میدان برود تا تکلیف قهرمان امسال مشخص شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciq5a5.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما